minotir Skrevet 14. november 2006 Skrevet 14. november 2006 hei. Har netopp innstalert WMP 11 og for dere som også har den vet at det er bilder på hvert album osv. jeg trenger og vite om det går an og skifte bilder. har prøvd ganske mye, men får det ikke til..
Joddleif Skrevet 14. november 2006 Skrevet 14. november 2006 Høyreklikk på sang -> Avansert koderedigering -> Bilder -> Legg til
minotir Skrevet 14. november 2006 Forfatter Skrevet 14. november 2006 fikk ikke det til jeg. har forresten engelsk versjon..
minotir Skrevet 15. november 2006 Forfatter Skrevet 15. november 2006 oppdatere denne. når jeg høyreklikker på en sang kommer det ikke noe som er i nærheten av avansert koderedigering..
Joddleif Skrevet 26. desember 2006 Skrevet 26. desember 2006 Jeg hadde Windows Media Player 10 forrige gang jeg svarte. Har nå installert Windows Media Player 11 og ser at Avansert koderedigering nå har byttet navn til Avansert taggredigering. Vet forøvrig ikke hva dette kalles i den engelske versjonen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå