Gå til innhold

BF2142:Hvilken unlock er du mest (mis)fornøyd med?

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Hvilken unlock i BF2142 er du mest fornøyd / misfornøyd med?

Jeg valgte VF EMP Grenade som første unlock på Support-kittet. Var sinnsyk misfornøyd med granaten. Hvordan kan denne brukes fornuftig? Ja, den tar ut ei Mec i noen sekunder men hva hjelper det når du ikke kan løpe 20m uten å bli treg som en skilpadde? Har brukt granaten for å holde fiendenes fly nede på bakken men hva hjelper det når det eneste jeg gjør, er å hindre det i to sekunder?

Nytt:

Oversikt over unlocks med god informasjon

Endret av Zande
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+5432143541
Skrevet (endret)

Forhåpentligvis så jeg det deg nok tid til at noen av dine venner kan sprenge vekk mannskiten av et helikopter :D

Men gleder meg bare til jeg får kamoflasjen unlocken!

Lurer da hvordan den virker.. hvor lenge jeg kan ha den på og slikt

Ellers så blir det nok 3 Headshots av de 3 skudd jeg kan skyte med Zellermannen før jeg reloader :)

Er litt irritert over Anti personell minen av og til.. av og til forsvinner den så fienden har fri tilgang til å kutte ut ryggraden min og ta dogtag'en min :(

Endret av Slettet+5432143541
Skrevet

Det du må vite er at EMP-granaten kan brukes nærmest som flash bangs. Huds blir messa opp, siktet på våpen blir borte og enforcer sentry guns blir slått ut.

Jeg er mest fornøyd med Baur.

Skrevet

Engineers "Emp-mine" er vel kanskje den mest ubrukelige unlocken jeg har. Den er så stor at ingen kjører på den, og dersom noen kjører på den ved et uhell blir de bare satt ut av spill i noe få sekunder..

Valgte ikke denne med vilje med måtte unlocke den for å komme videre.

Skrevet

Jeg fatter egentlig ikke hva disse EMP-enhetene samt EMP-Strike gjør som er så destruktivt. Eneste de gjør er jo inmobilisere kjøretøy. Hadde kanskje vært effektivt hvis man kobimbinerte EMP med "C4". Greit nok, EMP-granaten er også en flashbang men allikevel. Lite effektivt.

Eneste EMP jeg finner nogenlunde effektivt, er den på APC-kjøretøya. De er effektive for å holde fly nede hvis de prøver å stikke av. Kan glemme det mot en tanks.

Har to unlocks og aner ikke hva jeg skal velge. Noen som kan anbefale noen gode unlocks?

Skrevet

Hvis dere bruker hodet, og spiller i et ordentlig team, så er alle EMP-tingene meget effektive. De skal ikke lage skade - de skal sette elektroniske/maskinelle ting ut av spill for et øyeblikk, slik at dine team-mates kan hoppe på en tank/APC/fly/Walker og sprenge dem med C4, eller slik at en engineer på laget ditt rekker å legge ut motion-mines - eller at en engineer klarer å fyre av et par runder med AT-våpenet sitt.

Skrevet
Hvis dere bruker hodet, og spiller i et ordentlig team, så er alle EMP-tingene meget effektive. De skal ikke lage skade - de skal sette elektroniske/maskinelle ting ut av spill for et øyeblikk, slik at dine team-mates kan hoppe på en tank/APC/fly/Walker og sprenge dem med C4, eller slik at en engineer på laget ditt rekker å legge ut motion-mines - eller at en engineer klarer å fyre av et par runder med AT-våpenet sitt.

7333312[/snapback]

Man må jo væe blind for å kjøre på de svære minene. De gangene jeg har kjørt på slike miner har jeg gjort det med vilje fordi de feks. dekket en inngang og jeg ikke gadd å kjøre rundt dem...

Skrevet

Det er stort sett Recon og Engineer eg spelar i BF2142, og dei oppgraderingane eg har hatt mest nytte av er desse:

Anti-Personnel Mine:

Grei som ryggdekning når ein spelar som skarpskyttar, eller for å beskytte flagg/rakettsiloar.

DysTek Hi-Scope x4 og Gruber 5 Stabilizer:

Fine å ha når ein skal skyte på litt lang avstand.

Zeller-H Advanced Sniper Rifle:

Greitt å kunne ta ut folk med lett rustning med eitt skot, og kunne skyte vekk fienden sine miner for lagkameratane sine. Kunne gjerne tenkt meg meir enn tre skot per magasin, men ein kan ikkje få alt her i verda... :)

IL-29 Motion Mine:

Når ein har spela mest Recon og ofte blitt knerta av stridsvogner, Walkers, og APC-ar eller blitt tvinga til å trekkje seg tilbake grunna at ein ikkje har noko våpen som bit på tyngre køyretøy, så kan det vere artig å spele Engineer og bruke desse minene til å få teke att mot kavaleriet... :p

Skrevet

Den mest elendige unlocken må ha vært Shotgun-addon på til assault-riflene. Et mindre effektivt våpen finnes knapt. Jeg har løpt rett bak andre soldater og tømt samtlige tre skudd i deres generelle retning uten annen effekt enn at vedkommende har snudd seg og skutt meg.

Neste på listen må være Engineer-dingsen som du kan legge på bakken og som tracker kjøretøy som kommer i nærheten. Den er sikkert ikke bare dum - særlig om man er organisert litt bedre enn på TV2-serverene - men stort sett husker jeg å bruke den to ganger per map.

Mest fornøyd? Det må være antipersonall-miner (som er latterlig overpowered og gratis 2 poeng om du legger dem i en titan) eller maskinpistolen som Recon har. Den er kanskje ikke mektigst i spillet, men kombinert med demolition packs og AP-mines så gir den deg muligheter i samtlige situasjoner.

Skrevet (endret)

Mest misfornøyd:

Herzog shotgunen til assault. Hva skal du med den i closecombat når du (forhåpentligvis) han voss eller

Mest fornøyd:

Uten tvil Baur H-AR, über pwnage på høyt nivå for de som klarer å bruke den. Kanskje litt mye rekyl, men er kraftig som **** :!:

Men det værste er support-gønnerne! De er FOR gode på distance (faktisk, prøv sjøl), folk bruker de som sniper jo! Hvertfall Shuko LMG :thumbdown:

Endret av fevangen
Skrevet
Men det værste er support-gønnerne! De er FOR gode på distance (faktisk, prøv sjøl), folk bruker de som sniper jo! Hvertfall Shuko LMG :thumbdown:

7382779[/snapback]

Ja, jeg kunne ikke vært mer enig. Shukoen er fullt i stand til å drepe meg selv når jeg har en Zeller-H og befinner meg på 50+ meter avstand og før jeg rekker en headshot. Og Shukoen er bra også på kortere hold og uovertruffen inne i titaner om du finner deg et godt sted å ligge.

Dog, det virker som om EA har vært litt mer aktive med patcher og balansering i BF2142. Med litt flaks så reduserer de treffsikkerheten, slik de gjorde med assault rifles (Har noen merket noen forskjell forresten?).

Skrevet

7382779[/snapback]

Ja, jeg kunne ikke vært mer enig. Shukoen er fullt i stand til å drepe meg selv når jeg har en Zeller-H og befinner meg på 50+ meter avstand og før jeg rekker en headshot.

7382848[/snapback]

Einig her i gården og... Eg veit ikkje kor mange gonger eg har blitt knerta på lang avstand av desse her. Du høyrer berre "piu-piu-piu-piu", og så er du daud...

Skrevet

Fornøyd med Zeller sniper rifla. Litt kjipt med bare tre skudd per round, men man treffer det det man sikter på. Enkelt å få head-shots på stille targets.

Litt misfornøyd med active camoen, er ganske lett og blir spotta...

Skrevet

Active Camo er ikke så dum. Den gir ingen fordeler i kamp eller i høsting av poeng, men om du spiller Conquest og ønsker å ta et flagg bak fiendens linjer så er den unikt verdifull. Ta av deg heavy armor, aktiver camo og løp som en gal. Om du er squad leader og har beacons kan du til og med sikre deg ved å legge ned et spawn point underveis.

Dessuten er det svært få som bruker den, så den synes å ha en viss overraskende effekt på mange.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...