OmaaarS Skrevet 13. november 2006 Skrevet 13. november 2006 (endret) Hei, jeg bare lurer på hvordan man sletter betalingsinformasjonen på xbox live accounten min. Det står et kredittkort lagret på kontoen min fordi jeg brukte det en gang. Men jeg vil ha det vekk. Edit: Det er 360 Endret 13. november 2006 av UnitedsOmar
Skrote Skrevet 13. november 2006 Skrevet 13. november 2006 Sliter med det samme! Vil ha det vekk!! Blir jo lett å bruke kortet til mer inpå der, et par tastetrykk så er du mange kroner fattigere.
SvennAndre Skrevet 13. november 2006 Skrevet 13. november 2006 Tror det er kobla sammen med gamertagen din. Fjern gamertagen fra harddisken så tror jeg ikke det er mulig lengre.
OmaaarS Skrevet 13. november 2006 Forfatter Skrevet 13. november 2006 Er det den eneste muligheten? Vil jo ikke miste gamertagen min.
Skrote Skrevet 13. november 2006 Skrevet 13. november 2006 Vis vi fjerner gamertag og kontoinformasjonen forsvinner, vil den da komme tilbake om vi trykker recover gamertag? noen som vet? Men hva skjer om vi fjerner gamertag, noe som forsvinner utenom gamertaget da eller?
OmaaarS Skrevet 13. november 2006 Forfatter Skrevet 13. november 2006 Jeg ringte support... 7277316[/snapback] Hva sa det til deg da?
.AN.XVIII.IV:. Skrevet 13. november 2006 Skrevet 13. november 2006 jeg ringte å sperret visa korte mitt, og fikk et nytt et
OmaaarS Skrevet 13. november 2006 Forfatter Skrevet 13. november 2006 (endret) Jeg fant en løsning, selv om den ikke fjernet visa infoen. Men jeg tok på blocked på downloading content i family settings. Da er jeg hvertfall sikker på at jeg ikke bruker no penger ved feil. Selv om jeg må skru den på allowed hver gang jeg skal laste ned no og det er litt irriterende, er det i hvert fall tryggere. Men hadde fortsatt vært kjekt å vite hvordan man fjerner kredittkortet. Litt klønete av Microsoft, at de har så avanserte måter å gjøre ting på. Endret 13. november 2006 av UnitedsOmar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå