Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Liker en jente, chatte anonymt? Hva synst dere?


Gjest BesjedenGutt

Anbefalte innlegg

Gjest BesjedenGutt

Heisann :)

 

Har likt samme jente i snart halvannen år nå og synst jeg ville prøve å få kontakt med henne.

 

Selv har jeg tanregulering, og det plager livet av meg!

 

Jeg vet veldig godt hvem hun er, og om jeg ikke er anonym, tviler jeg på at hun ikke vet hvem jeg er..

 

Men, siden jeg fant ut at muligens jeg kunne opprette en anonym random mail, for så å snakke med henne over msn anonymt kansje kunne være noe :innocent:

 

Da jeg fikk konakt med henne ville hun ha navn fra meg, hun maste og maste om navn og jeg sa bare at det kom hun til å få vite senere!

 

Nå er det nettopp det som plager meg..

 

Dermed har jeg et lite dilemma her, viss jeg sier navnet kommer hun muligens til å avvise meg..

Viss ikke blir det masing og ikke noe mer..

 

Vil helst ikke bli avvist fra denne jenta, for hun er virkelig noe for seg selv!

 

Og, ikke si at det finnes flere fisk i havet er dere snille...

 

Hva hadde du gjort i min posisjon!? :dontgetit:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Minner om den fine boksen med retningslinjer for dette forumer som kommer opp når du poster, og stickyen om gjesteposting.

 

Krav til å poste ved bruk av gjestefunksjonen er at innleggene er av sensitiv og alvorlig art og at man ønsker å unngå å få slike personopplysninger knyttet til sin person.

 

At man er usikker på om man skal gi en dame navnet sitt er ikke sensitivt i den forstand. Derfor stenges denne, og brukeren anmodes om å benytte en registrert bruker til dette. (Den eksisterende bruker hvis han har noen, hvis ikke kan han opprettet en ny.)

 

Geir :)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...