Zappza Skrevet 13. november 2006 Skrevet 13. november 2006 Hei! Litt dårlig tittel, er klar over det, men kom ikke på noe annet. Jeg vil altså ha en tjeneste/program som synkroniserer en mappe på PCen min, med en server som kan nåes gjennom HTTP. Altså en tjeneste som synkroniserer tekst dokumenter og sånt, til en server som kan nås via et web-grensesnitt. Hadde vært en stor fordel om det kunne installeres et program på PCen som kunne synkronisere... mvh, Bjarte
buskmann Skrevet 24. november 2006 Skrevet 24. november 2006 Dette er jo en perfekt anledning for å lære seg å programmere, hvis du ikke kan det fra før. Jeg vil anbefale Java. Hvis HTML-siden er gyldig XHTML, så kan du bruke en ferdig XML-pakke for å hente ut den informasjonen du er interessert i.
Zappza Skrevet 24. november 2006 Forfatter Skrevet 24. november 2006 Njaaa, er ikke lysten på å lære meg å programmere egentlig. Travle dager, og liten arbeidsvilje =/ Hadde egentlig håpet på en ferdig løsning som gjorde dette mulig jeg...
eirikJO Skrevet 28. november 2006 Skrevet 28. november 2006 Syncback er hva du leter etter. Dette programmet kan synkronisere to mapper på en nettverksressurs med en lokal mappe. Eller motsatt. Kan også sette programmet til å ta ren backup av en mappe. (Ikke synk..) Link? Bruk google:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå