Gå til innhold

Nokia suger hytte penis


Anbefalte innlegg

Hepp!

 

Tenkte å lesse på litt i denna praten...

 

Eg har selv en Nokia 2110, og har vært fornøy med den de siste 5 åra...

Eg har også via jobben brukt 8110(som erstattet 2110 som toppmodell) og nå en 6210...

Begge de to nyere har mottak som SUGER!

min 2110 uten bilmontert antenne er jo bedre enn de ande MED bilantenne.

 

HP likte forresten 2110'en så godt at de bygde en PDA rundt den(HP Omnigo 700LX)

 

Men eg kunne godt ha tenkt meg en 9210...

(Eg har allerede SDK'et og pusler litt med OPL på det :smile:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Nokia ruler.

Har sjøl en 6210, som nu e inne på reperasjon etter ett par vaska igjennom vaskemaskinen.

6210 ruler, stort minne, bra display, bra tasta, osv. Nokia har hadd en del problema med telefonan sine, ja. Men det vil jo ikkje sei at Nokia sug. Sett nu med en 5110 som har vært i gjennom 3 "kriga" å funke fint fremdeles. Batterilevetiden e d ingenting å utsette på. 1 uke standby me std. batterie. 6210`en min, leve ei uka med normal bruk.. på det minste batterie..

Siemens, har æ ingenting i mot egentli. Displayet e nåkka dritt.. spes. lyse.

Menyan sug.

Får snart M35i inn te testing.. så man får se.

Ericson, har æ egentli ingenting i mot, men menyen å designet som e "kopiert" etter nokia har æ i mot. Tastan e nåkka piss.

Så, ingen telefon e perfekt, alle modeller har sine svakheter.

Nokia har hadd en del svakheter men begynne å komme sæ nu.

Lenke til kommentar

'Får snart M35i inn te testing' skriver du.

Er det normalt at du tester 2 år gamle mobiler..?

:wink:

 

Du sier også at Siemens har dårlig display, jeg er helt enig når det gjelder de gamle modellene c35, m35 og s35. Men, dette er ikke tilfellet på de nyeste; sl45(i), s45, me45 og c45. De har meget bra display med høy kontrast :wink:

Lenke til kommentar

Hei!

 

Hmm..Begrepet "Nokia suger hytte penis" har eg aldri hørt før..

 

Eg bruker no mobiltelefonen til å snakke inngåande/utgåande telefonsamtalar/sms-meldingar + får e-posten min som sms på mobiltelefonen min..

 

Har sjølv ein 3310 og er fornøyd med den..

Eg synest ikkje det er så nøye om folk kaller det ein "fjortis" telefon..

Den fungerer til mitt bruk..

Sjølv så liker eg menysystemet til Nokia.(kanskje for at det er det eg er vant til..)

 

Ellers så seier eg som signaturen min..

 

 

Same shit diffrent cow.. :wink:

(copyrighta meg..Eller kanskje eg skal seie copylefta meg.. :wink: )

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Ærlig talt.En ting er sikkert. Det er morro å lese

innleggene her.

 

Nokia er bra telefoner (så lenge de virker).

Ericsson er både bra og dårlig.

Motorola er knallbra (bortsett i fra menyen).

Siemens er best (nyeste serie).

 

 

 

 

 

 

Smaken er som baken,Den er delt :smile:

Lenke til kommentar

Quote:


On 2002-01-01 23:03, covah skrev:

Quote:


On 2001-12-26 15:24, SintBrus skrev:


Men jeg skal ha Nokia 6310 *glise*


 

Da må jeg nok skuffe deg. Siste "internnytt" fra Nokia, er at 6310 droppes. Den er visst altfor gammeldags, både i design og funksjonalitet.

 

I følge er 6310 kommet til Norge, så den droppes nok ikke.

Lenke til kommentar

Hvis alle er så jævelig misfornøyd med Nokia, hvorfor kjøper dere den da???

Selger mobiler hver dag, og eneste argumentet for å kjøpe Nokia er jo logoer og ringetoner og den dritten der.

Vær klar over den nye standarden som produsentene har laget for sending av ringetoner og bilde beskjeder (EMS), ikke blir støttet av noen av Nokia's modeller, men det er nå mulig for de som har nye Siemens og Ericsson telefoner og sende dette direkte mellom telefonene. (dette gjelder alle de store produsentene, unntatt Nokia)

Mitt tips er, skal du ha ny mobil så velger du Siemens eller Ericsson.... Gi f i Nokia...

 

-------------------------------

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Quote:


On 2002-01-16 20:21, TheHobbit skrev:

Hvis alle er så jævelig misfornøyd med Nokia, hvorfor kjøper dere den da???

Selger mobiler hver dag, og eneste argumentet for å kjøpe Nokia er jo logoer og ringetoner og den dritten der.

Vær klar over den nye standarden som produsentene har laget for sending av ringetoner og bilde beskjeder (EMS), ikke blir støttet av noen av Nokia's modeller, men det er nå mulig for de som har nye Siemens og Ericsson telefoner og sende dette direkte mellom telefonene. (dette gjelder alle de store produsentene, unntatt Nokia)

Mitt tips er, skal du ha ny mobil så velger du Siemens eller Ericsson.... Gi f i Nokia...


-------------------------------



 

Endelig er det en her med nok forstand til å skjønne at nokia bare er en leke telefon.. jeg selv har nokia 3310, og er SVÆRT misfornøyd.... skal selge dritten og kjøpe meg en Ericsson T28....... :smile:

Lenke til kommentar

Quote:


On 2001-12-28 14:33, mFaFa skrev:

Er så dritt lei Nokia. Skal holde meg unna det heretter. For det første har ALLE nokia.. 3210, 3310 og 3330 er ****s meg de værste fjortiss telefonene som finnes
:evil:
Vil ha noe annerledes. Forresten "lagger" min 3310 noe jævlig. Kjøpte den da modellen var helt ny. Tydeligvis ikke siste software eller hva rakkern! Den henger skikkelig etter når jeg skriver SMS'er fort og greier
:mad:

Uansett.. her om dagen klarte jeg å miste min 3310 på gulvet. Det var fra ca. 1 meters høyde. Dekselet bak spratt av som vanlig. Jeg tar telefonen opp og tenker "jaja, samma ****". Titter litt på den og ser at telefonen plutselig har null signal. Oops. Antenna gikk tydeligvis føyken i sammenstøtet!!
:mad:
Fuckings sheize!! Jeg er jo veldig forsiktig med den mob'en også. Mister den jo nesten aldri i bakken.


Så nå låner jeg en 5110 til nød. Herregud så sucky dette er altså. Kjøper meg nok en
Ericsson T29S
hvis jeg tar meg råd! :smile:


t29s.jpg
Ericsson T29S Blå


 

Jeg har kastet min 3310 i gulvet flere ganger uten at det skjedde noe med telefonen! Den virket like dålig før/etter! (henger seg)

Lenke til kommentar

Quote:


On 2002-01-15 15:03, cgsimons skrev:

Hei!!


Jeg står på vippen nå til å kjøpe en simens SL45

, hva koster det og oppgradere den til SL45i??

og isåfall er det noen vits??


 

koster ingenting.. du flasher den selv. sync-cradle for tilkobling av pc følger med mobilen, du finner bare softwaren på http://groups.yahoo.com/group/SL45/ (må registrere deg først).

 

det er vits i, ja.. ny firmware er som oftest både raskere og mer stabilt enn gammel, og du får i tillegg java-støtte. dvs. du kan hente ned en drøss med spill og programmer og bruke dem på mobilen.. jeg har dopewars, email-leser, snake, tetris, boulderdash, etc..

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

Jeg har en 3210. Den har jeg kjøpt brukt av en kompiss og jeg MÅ bare få skryte litt av den!!

 

Den har ramlett utallige ganger i asfalt og golv, og den funker som bare det. Dekslene blir somoftest litt skadet men #det er det indre som teller#

 

men...nå har jeg nettop vært på skitur og glemte mobilen i bukselomma = lomma full av snø = mobilen gjennomvåt.

 

Ved første øyenkast virka den som normalt, men med nærmere ettersyn mangler en linje av displayet...Det hat ikke noe å si, men d er jo litt irriterende..

 

Men jeg kan absolut anbefale en gammel 3210, den er dessuten MYE finere enn en 3310/30

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...