Gå til innhold

De onde spillene?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Fahrenheit er vel egentlig ganske dystert, dog kanskje ikke så mye som trådstarter tenker på. Dungeon keeper 2 er vel ikke dystert, bare sadistisk der du troturerer feer og riddere.

 

Max Payne har perfekt dyster stemning i seg. Bedre spill historie skal du lete lenge etter. Tror bare Fahrenheit har klart å gjennskape en slik stemning.

Lenke til kommentar
Call of Chtuhulu er vist bra, paranoia og psykoser blandet med onde vesenere fra andre dimensjoner:)

7271647[/snapback]

 

 

The Suffering spillene er svært dystre. + at du spiller som en "ond" fyr.

7272374[/snapback]

 

Støtter disse to forslagene! Aldri spilt et like dystert og stemningsfullt spill som Call of Cthuhulu, er så sykt bra!

 

The Suffering er også noe av det mest freaky spillet jeg har spillt! Passer perfekt på en mørk høstkveld!

 

EDIT: liten leif

Endret av Zyko
Lenke til kommentar
Dark Messiah :)
Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor
Man er jo sønn av djevelen selv.

7271562[/snapback]

 

Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor
Er man sønn av djevelen? :o

 

Enten har jeg misforstått helt, eller så var det en gigantisk spoiler.

7272257[/snapback]

 

Spoiler-ish... Ligger jo egentlig i navnet, pluss at man skjønner det ganske kjapt...

Lenke til kommentar

Jeg anbefaler også "Vampire the masqurade - Bloodlines". Det er mørkt og dystert, det er blodig og kanskje litt skremmende? Jeg fikk i hvertfall litt fnatt da jeg spilte igjennom episoden i hollywood. Om det er ondt? Tja, kan være, men da får du litt problemer med "the beast" (within).

 

Et alternativ kunne kanskje være warhammer mark of chaos som er et strategi spill som ligner litt på total war. Det har litt mørk og dyster grafikk, og det er vel passe ondt hvis du spiller "chaos" siden. Spillet har ennå ikke kommet, jeg har kun prøvd en demo.

 

Edit:

*slettet*

Edit2: Takk Dotten

Endret av Anthropod
Lenke til kommentar

Flott folkens! nå har jeg nok ondskap å fortære til det gror horn i panna.

 

Dungeon keeper 2 er vel ikke dystert, bare sadistisk der du troturerer feer og riddere.

Joa, Dungeon Keeper er ondt. Du styrer jo helvetes hærskarer mot alskens gode riddere og helter i skinnende rustninger. Og din nådeløse frammarsj over kartet setter sine spor på en ellers idyllisk verden.

 

He he og i enern så var det ihvertfall slik at på bestemte datoer (onder datoer vel og merke) eller ved full måne osv. så åpnet det seg opp ekstra brett. Det er jo ondt! :p

 

Horned Reaper var også så ond at jeg foretrakk å isolere den i sine egne luksus kamre vekk fra de andre krypene mine.

Endret av Gammelsko
Lenke til kommentar
Flott folkens! nå har jeg nok ondskap å fortære til det gror horn i panna.

 

Dungeon keeper 2 er vel ikke dystert, bare sadistisk der du troturerer feer og riddere.

Joa, Dungeon Keeper er ondt. Du styrer jo helvetes hærskarer mot alskens gode riddere og helter i skinnende rustninger. Og din nådeløse frammarsj over kartet setter sine spor på en ellers idyllisk verden.

 

He he og i enern så var det ihvertfall slik at på bestemte datoer (onder datoer vel og merke) eller ved full måne osv. så åpnet det seg opp ekstra brett. Det er jo ondt! :p

 

Horned Reaper var også så ond at jeg foretrakk å isolere den i sine egne luksus kamre vekk fra de andre krypene mine.

7277817[/snapback]

 

Selv om Dungeon Keeper ikke er direkte skummelt, er sadistfaktoren høy. :devil:

Lenke til kommentar
Fahrenheit er jo relativt dystert, og i høgaste grad usensurert... :p

7270365[/snapback]

 

Usensurert er det så absolutt :cool:

 

Er noen litt skumle scener i spillet og. Særlig en scene med Carla som fikk meg til å skvette noe sikkelig når jeg spilte det første gang.^_^

Dårlig kombinasjon å spille Fahrenheit midt på natta i en mørk kjeller og med lyden på fullt.

Endret av Kaare_Jay
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...