Gå til innhold

Forhåpninger om Superman returns: the videogame.

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Jeg oppdaget at et nytt supermann spill kommer 24november her i norden.

http://www.tothegame.com/game.asp?id=4743

Fakta fra tothegame

Alt fra de spente innbyggerne som stopper for å ta bilde av deg når du flyr gjennom luften, og til trafikken i gatene - hver eneste lille detalj i denne sydende storbyen er levende. Disse 200 kvadratkilometerne er for første gang blitt levende i et videospill.

Dra hvor som helst og gjør hva som helst i Metropolis som Superman. Det ikke-lineære gameplayet gjør at du kan utforske og spille spillet akkurat slik du vil, i ditt eget tempo. Hvor og hvordan du flyr – opp til toppen av skyskraperne eller mellom flygende tog – er helt opp til deg, siden spillet er laget så virkelighetsnært som mulig.

Med velkjente skurker som Metallo og Parasite, og de kolossale utfordringene som bare Superman kan klare, må du navigere Stålmannen for å overvåke og beskytte Metropolis mot undergang.

Tre helt forskjellige typer spilling — Flyging, Redning og Kamp — gjør at det er konstant action hele tiden, og utfordringene slutter aldri. Spill både i filminspirerte oppdrag og i eksklusivt originalinnhold som er skapt kun til videospillet.

Grafikk, lyd og gameplay er løftet opp på et nytt nivå for å skape et Metropolis du ikke trodde var mulig, med tredimensjonal lyd, lydspor med komplett orkester og Oscar-belønnet lyddesigner.

Spillet er trofast mot historien på alle plan, og er basert på Superman-universet som fansen har blitt kjent med gjennom flere tiår.

Også så jeg noen videoer på ign og dette ser veldig låvende ut selv om det er fra Ea. :dribble:

http://media.xbox360.ign.com/media/774/774362/vids_1.html

Noen andre som har meninger om dette spillet?

Edit: la inn fakta

Endret av Eaxis
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Haha. :!:

Nei, hold deg til gode, utfordrende spill, og ikke spill laget med kun et formål for øyet: Å tjene penger, samtidig som det er lett for drittungene i gata. Det er så mange gode spill der ute, men du er vel en av dem som kjøper X Men og Spiderman-spillene og, du.

No offence. :)

Skrevet
Haha.  :!:

Nei, hold deg til gode, utfordrende spill, og ikke spill laget med kun et formål for øyet: Å tjene penger, samtidig som det er lett for drittungene i gata. Det er så mange gode spill der ute, men du er vel en av dem som kjøper X Men og Spiderman-spillene og, du.

No offence.  :)

7268621[/snapback]

Har du kanskje prøvd superman du?

At dem lager spill for å tjene penger er jo logisk. Finnes det i det hele tatt andre grunner for hvorfor di lager spill? Å melke en ide er noe annet, men nå er det ikke så fryktelig mangen superman spill ute sist jeg sjekket..

Jeg syns det ser interesant ut jeg!

Skrevet

7268621[/snapback]

Var jo ganske tåpelig kommentar!

Har selv en bror på 10 som sjekker marketplace flere ganger om dagen for å se om Superman Returns demoen har kommet ut! Men da mener du kanskje at Gears er ett bedre spill for han fordi det er mer utfordrende?

At det fins veldig veldig mange spill der ute nå som er gode, og garantert bedre (nå har jeg ikke prøvd Superman) er jeg ganske sikker på, men om alle er like gode for en på 10år er jeg mer usikker på... skjønner? ;)

Skrevet

7268621[/snapback]

Har faktisk bare 18års spill til xbox360 untatt burnout revenge.

Og har faktisk aldri spilt X Men og spiderman spillene :whistle:

Skrevet

Spider-Man 2 var vannvittig gøy, synes jeg ihvertfall, og det var jo et spill basert på film. Har egentlig ganske stor tro på Superman Returns, ihvertfall ut ifra videoer/bilder jeg har sett.

Skrevet

Hei! Vi disser ikke Supermann vel? Ser fram til å fly mellom bygninger i Metropolis. At alle Supermann-spill viser seg å være søppel får ikke hjelpe. Jeg gir dette en sjanse.

Skrevet
Hei! Vi disser ikke Supermann vel? Ser fram til å fly mellom bygninger i Metropolis. At alle Supermann-spill viser seg å være søppel får ikke hjelpe. Jeg gir dette en sjanse.

7272721[/snapback]

Ja spillet fortjener en sjangse :thumbup:

Virker veldig kult å fly som supermann :cool:

Skrevet

Etter å ha blitt skuffet av uttalige av disse "spill-basert-på-film" spilla, hopper jeg ikke akkurat i taket av dem lengere...

Skal ikke skjære alle under en kam, men jeg kan ikke huske sist jeg virkelig koste meg med et slikt spill...

Det tegneserie baserte spiderman spillet til psx gav meg forøvrig noen artige timer.

Skrevet
Ja spillet fortjener en sjangse 

Virker veldig kult å fly som supermann 

Hadde endt opp på Oslo S, dersom jeg skulle gi alle såkalte spill basert på film, en sjans. Er så utrolig mye dårlig der ute, kun laget for å håve inn penger fra naive fjortiser.

Skrevet

Tror dette spillet kommer til å være bra. Spiderman 2 var konge. Å det virker som det har "lånt" et par elementer fra det spillet. Så lover godt. Synes det blir posetivt med en demo.

Å bamsemums. Damn, du er så tøff. Mye voksnere en oss andre som koser oss med spill som ikke har 18års grense og mer blod en nilen i moses sin tid. :!:

Skrevet

prøvde demoen nå. drit morsomt syntest jeg!

dette blir bra på samme måte som spider-man 2 var bra, masse frihet og bare gå rundt å "holde hælvett" :p drit kule flyve effekter

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...