Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Å spørre en jente


Gjest Gjest_Ice_*

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest_Ice_*

Noen ganger er det veldig vanskelig å i det hele tatt snakke med jenta du er forelska i. Slik er det med meg. Noen som har forslag til hvordan jeg kan manne meg opp til å spørre henne? Eventuelt hva jeg kan si? Alle seriøse svar mottas med takk :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Den der "spørre henne" går fort ut av dato når du blir eldre.

 

Slike ting skal gjerne gå av seg selv, å ikke i form av spørsmål. Man er sammen når man føler at man er det.

 

Se en par filmer sammens med henne, så går det av seg selv. Spør om hu vil sitte i armkroken osv. Tørr du ikke det kan du vel liksågodt bare stenge deg innpå romme å spille WoW.

 

Lykke til med WoW :)

Lenke til kommentar
Den der "spørre henne" går fort ut av dato når du blir eldre.

 

Slike ting skal gjerne gå av seg selv, å ikke i form av spørsmål. Man er sammen når man føler at man er det.

 

Se en par filmer sammens med henne, så går det av seg selv. Spør om hu vil sitte i armkroken osv. Tørr du ikke det kan du vel liksågodt bare stenge deg innpå romme å spille WoW.

 

Lykke til med WoW :)

7269105[/snapback]

 

Og der har du meg :p

I en alder av 20 ender det alltid med at jeg stenger meg inne på rommet og spiller WoW :p

 

Uansett hvor bra det begynner...

Når sant skal sies har det vært jenta som de siste gangene har trekt seg, etter at jeg hadde brukt en ukes tid på å manne meg opp og roe meg ned :p

Svært irriterende :thumbdown:

Lenke til kommentar
Vel...jeg er av den sjenerte typen så jeg tør nok ikke å være altfor frampå. Noen andre måter som er mindre pågående?

7273103[/snapback]

 

 

Nå veit jeg ikke hvor gamle folka her er da. Men som du sier, er du av den litt mer sjenerte typen. Prøv å snakke med henne. Går dere på skole, spørr om dere skal jobbe sammen når det er prosjekt ol.

 

Du kan be henne med ut på kino, med hjem for å se film. Armkroken kan komme når du føler for det. Prøv å bli venner, samtidig som du kjenner deg litt frem, og blir trygg på deg selv og henne :) og ta det derifra :thumbup:

Lenke til kommentar

Det er ingen skam å være sjenert. Derfor er det i seg selv heller ikke noe argument for gjesteposting. Dette fremgår av reglene, som blandt annet sier:

 

Krav til å poste ved bruk av gjestefunksjonen er at innleggene er av sensitiv og alvorlig art og at man ønsker å unngå å få slike personopplysninger knyttet til sin person.

 

Til informasjon er sensitiv personopplysninger i denne sammenheng definert som informasjon om seksuelle forhold og helseforhold.

 

Tråden stenges derfor. Trådstarter er velkommen til å benytte sin vanlige bruker på forumet til å starte en ny tråd (eventuelt å opprette en ny bruker hvis han ikke har en alt), så skal moderator med glede flytte svarene fra denne tråden over dit. Bare send meg en PM.

 

Geir :)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...