Gå til innhold

TES: Få Kjøpt Lockpicks? (Oblivion)

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Jeg fikk det først når jeg ble med i thieves guild, men jeg vet det går an å laste ned en mod som gjør at Thoronir i Market district får picklocks. Det skal visstnok være en som selger det på utsiden av muren ved Imperial city også, ved the Stables. Jeg klarte aldri å finne han men..

Endret av Tor79
Skrevet
Jeg fikk det først når jeg ble med i thieves guild, men jeg vet det går an å laste ned en mod som gjør at Thoronir i Market district får picklocks. Det skal visstnok være en som selger det på utsiden av muren ved Imperial city også, ved the Stables. Jeg klarte aldri å finne han men..

7267041[/snapback]

thx=) men hvordan kan jeg bli med i thieves guild??

Skrevet
Er de ein stan man kan få tak i Lockpicks lett?? mangler :cry: 

Setter pris på svar :D

7268097[/snapback]

Hvis du raider goblinbefengte huler får du lockpicks. Omtrent 75% av goblinene har lockpicks på seg.

Bandits, som du treffer overalt om du bare går litt rundt har ofte lockpicks på seg.

Et sted for goblins er Derelict Mine utenfor Skingrad.

Skrevet

7268097[/snapback]

Hvis du raider goblinbefengte huler får du lockpicks. Omtrent 75% av goblinene har lockpicks på seg.

Bandits, som du treffer overalt om du bare går litt rundt har ofte lockpicks på seg.

Et sted for goblins er Derelict Mine utenfor Skingrad.

7268221[/snapback]

thx=)

Skrevet (endret)

7268097[/snapback]

Med en gang man er medlem av Thieves guild, kan man kjøpe så mange lockpicks man vil av Armand. Jeg kjøpte 300

Endret av Tor79
Skrevet

Har lest om en fyr som heter "Shady Sam" som visstnok lusker utenfor muren til IC og selger lockpicks. Har aldri hatt bruk for ham så jeg vet ikke hvor lett han er å finne. Forøvrig så var han visst *nord* for byen, ikke ved stables (som ligger øst for byen)

Skrevet

Shady Sam står på venstre siden av stabels vis du ser inn mot by porten, bare hold deg inntil muren å gå et lite stykke til venstre så finner du han :)

Skrevet (endret)

Poenget gjenstår; han holder seg inntil muren. Gå inntil muren på utsiden av byen og ta deg en rundtur, så finner du ham. :)

Endret av MiSP
Skrevet (endret)
Denne questen har en ganske grei belønning for de som liker å være tyv.

7277944[/snapback]

Man får en lock pick som ikke kan knekke i tilleg til at lock picken gir en bonus på 40 til security.

Endret av oblivion_-__
  • 2 uker senere...
Skrevet
Er det noen koder for å få lockpick! Orker ikke å lete mer..

7348965[/snapback]

Du kan få lockpicks av meg :p

Kanskje du må trene mer på lockpicking minispillet? Etter at jeg skjønte hvordan ting hang sammen så holder hver enkelt lockpick kanskje 3-5 låser, da er låsene average og vanskeligere. I tillegg så har du Shady Sam og Skeleton Key, eller diverse medlemmer av thieves guild.

Skrevet

Her:

You know how you can never find a lockpick when you need one? And how, to buy them from the only available sources, you have to be in the thieves guild?

Well, no more! Lockpicks are now available for purchase from Thoronir, the unscrupulous proprietor of the Copious Coinpurse in the Imperial City Market District. This is a simple mod, I'll admit, but it takes care of a design oversight that unintentionally cripples any non thieves guild member when it comes to security.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...