Pc Lynet Skrevet 11. november 2006 Skrevet 11. november 2006 (endret) Hei jeg har aldri spilt noen spill i TES serien. Men pluselig her en dag fikk jeg lyst på Oblivion. Siden pcen min ikke kan kjøre det. Har jeg bestemt meg for å kjøpe Morrowind. Jeg vil gjerne ha utgaven med alle tileggspakkene. Morrowind GOTY edition. Men jeg vil ikke ha exclusive utgaven. Da den ikke inneholder kart har jeg hørt... Tenkte å bestille TES: III Morrowind hos Gamezone.no men da jeg leste betingelsene på siden deres. Så sto det på punkt 7. at utseende på spillet kunne variere. Så jeg lurer rett og slett på om noen har bestilt Morrowind fra gamezone i det siste? Hvilken utgave har du fått? Er det noen som vet noe annet sted jeg evnt. kan få tak i TES: III Morrowind GOTY? Mvh Pc Lynet Endret 11. november 2006 av Pc Lynet
Artificin Skrevet 11. november 2006 Skrevet 11. november 2006 Hei jeg har aldri spilt noen spill i TES serien. Men pluselig her en dag fikk jeg lyst på Oblivion. Siden pcen min ikke kan kjøre det. Har jeg bestemt meg for å kjøpe Morrowind. Jeg vil gjerne ha utgaven med alle tileggspakkene. Morrowind GOTY edition. Men jeg vil ikke ha exclusive utgaven. Da den ikke inneholder kart har jeg hørt...Tenkte å bestille TES: III Morrowind hos Gamezone.no men da jeg leste betingelsene på siden deres. Så sto det på punkt 7. at utseende på spillet kunne variere. Så jeg lurer rett og slett på om noen har bestilt Morrowind fra gamezone i det siste? Hvilken utgave har du fått? Er det noen som vet noe annet sted jeg evnt. kan få tak i TES: III Morrowind GOTY? Mvh Pc Lynet 7263914[/snapback] Jeg kjøpte GOTY-versjone i Kroatia for rundt femti kroner, og det går som det skal, men tror ikke dette er til så stor hjelp for deg.
MiSP Skrevet 11. november 2006 Skrevet 11. november 2006 Produktet du linker til heter jo "Game of the Year edition", så jeg ser ikke noe problem. Det de mener, er nok at coveret i noen tilfeller kan variere litt, men det hører nok definitivt til sjeldenhetene. Du skal ha GOTY edition, og det er det de gir deg der.
Pc Lynet Skrevet 11. november 2006 Forfatter Skrevet 11. november 2006 Produktet du linker til heter jo "Game of the Year edition", så jeg ser ikke noe problem. Det de mener, er nok at coveret i noen tilfeller kan variere litt, men det hører nok definitivt til sjeldenhetene. Du skal ha GOTY edition, og det er det de gir deg der. 7264371[/snapback] Takk for alle svar , men hvis det er Ubisoft Exclusive utgaven får jeg ikke med trykt kart og bruksanvisning. Og det vil jeg gjerne ha skjønner dere
MiSP Skrevet 11. november 2006 Skrevet 11. november 2006 Takk for alle svar , men hvis det er Ubisoft Exclusive utgaven får jeg ikke med trykt kart og bruksanvisning. Og det vil jeg gjerne ha skjønner dere 7266635[/snapback] Bilde er én ting, men hvis varedeklarasjonen ikke skulle stemme, så har du rett på penga tilbake. Dessuten har du alltid den kjekke 14-dagers utebingete angrefristen.
blackbrrd Skrevet 13. november 2006 Skrevet 13. november 2006 De svarer deg ganske sikkert på evt mail du sender til dem med spørsmål om hva som følger med
Pc Lynet Skrevet 13. november 2006 Forfatter Skrevet 13. november 2006 Fikk i dag endelig svar på mail. Gamezone selger exclusive utgaven. Da får jeg bare ta til takke med exlusive da... Selger den på elkjip til 99kr
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå