Gå til innhold

sliter med drifting i nfs carbon.


Anbefalte innlegg

hei, har kommet dit man begynner å drifte i fjellene, men nå er det like før jeg koker over å hiver hele spillet langt til h***.

 

jeg kommer alltid på siste plass, og får sikkert maks 5000poeng, jeg skjønner ikke åssen folk klarer dette, det er jo helt umulig, har aldrg slitt med bilspill før, så jeg fatter ikke hvorfor jeg ikke får det til, bare jeg ær nær tastaturet så sviner jo bilen rett av veien!

 

er det flere enn meg som sliter med dette?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

hehe, rekorden ligger på 19k.

 

men kan kanskjje ha noe med at tastaturet ikke er optimalt heller? for når jeg svinger så er det ikke snakk om noen rolig svinging, den går rett til andre siden av veien, og når jeg første har begynt å svinge så kan jeg bare glmme å få rettet den opp igjen, men skal prøve videre imorgen, selvom jeg har sittet å spilt i en halv evighet nå, uten å ha blitt noe flinkere.

Lenke til kommentar

Driftingen i carbon er ganske håpløs. Ser du etter vil du se at hjulene står andre veien av den rettnigen du svinger. Det betyr ikke at det ikke går ann å få bra score. Slet med mye det samme som deg, men så stillte jeg om dekkkene fra "grip" til "drift" og understell til "oversteer" så gikk det bedre. Prøv å brukke brekket før du entrer svingen også. Har nå en rek på 180k på en linked drift downhill.

 

Edit: skrytebilde

post-42462-1163264490_thumb.jpg

Endret av Humbug
Lenke til kommentar
Driftingen i carbon er ganske håpløs. Ser du etter vil du se at hjulene står andre veien av den rettnigen du svinger. Det betyr ikke at det ikke går ann å få bra score. Slet med mye det samme som deg, men så stillte jeg om dekkkene fra "grip" til "drift" og understell til "oversteer" så gikk det bedre. Prøv å brukke brekket før du entrer svingen også. Har nå en rek på 180k på en linked drift downhill.

 

Edit: skrytebilde

7264564[/snapback]

 

bra score den siste der.sliter med og få 150.klarte 144 :p

Lenke til kommentar
Driftingen i carbon er ganske håpløs. Ser du etter vil du se at hjulene står andre veien av den rettnigen du svinger. Det betyr ikke at det ikke går ann å få bra score. Slet med mye det samme som deg, men så stillte jeg om dekkkene fra "grip" til "drift" og understell til "oversteer" så gikk det bedre. Prøv å brukke brekket før du entrer svingen også. Har nå en rek på 180k på en linked drift downhill.

 

Edit: skrytebilde

7264564[/snapback]

 

bra score den siste der.sliter med og få 150.klarte 144 :p

7264988[/snapback]

 

Heh, testet nå om jeg klarte hele banen på en drift. Jaggu gikk ikke det.

post-42462-1163269992_thumb.jpg

Endret av Humbug
Lenke til kommentar

vet at dette er "offtopic" men, er det noen som har kjørt downhill mot han "lederen" ?

 

sliter som pokker, kommer bestandig til korte, kjører en slik "hemi" bil....

 

kommer altid for kort, kommer akkurat over broa slik at bilen triller over mål streken men er bestandig noen sekunder for sein... noen som har klart det og som har noen tips? flipper helt ut her altså... like før jeg kaster hele "#¤"#!"#¤ maskin ut av vinduet....

hehehe....

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...