Gå til innhold

sliter med drifting i nfs carbon.


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

litt ot :) : sliter litt for tiden. Har en fulltrimma elise som jeg kjører med, og har kommet til den site øya (røde), men har problemer med å henge på noen. Kan heller ikke kjøpe noen tier 3 biler, fordi det er ingen i den sjappa. Eneste jeg fant var en supra, men den er speiere enn elisen, til og med når den har full trim på. Prøvde også på det løpet der du unlocker laborghini'n og evo'n, men elisen min slet litt der. Må jeg vinne en av disse to slik at jeg får tilgang til en tier 3 bil, eller er det en anne måte?

Endret av Brian_N
Lenke til kommentar
litt ot :) : sliter litt for tiden. Har en fulltrimma elise som jeg kjører med, og har kommet til den site øya (røde), men har problemer med å henge på noen. Kan heller ikke kjøpe noen tier 3 biler, fordi det er ingen i den sjappa. Eneste jeg fant var en supra, men den er speiere enn elisen, til og med når den har full trim på. Prøvde også på det løpet der du unlocker laborghini'n og evo'n, men elisen min slet litt der. Må jeg vinne en av disse to slik at jeg får tilgang til en tier 3 bil, eller er det en anne måte?

7270854[/snapback]

 

Er du helt loka? supran med full trim drar ifra elisen lett.. bare sånn btw : )

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...