Gå til innhold

[GTA]RC helikopter mission i Vice city - umulig!?!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Spilte alle GTA-spillene med keyboard. Flykontrollene er knotete, men det går.

Bare ta høyrehånda bort fra musa, du trenger ikke den til å fly.

Husk at du kan insta-drepe folk i bygget ved å kappe dem opp med rotorbladene. Men jeg prøvde bare å unngå folkene i det hele tatt og plante de bombene. Fikk det til etter noen forsøk, så ikke gi opp. Legg heller spillet vekk en dag eller to, og prøv igjen. Da går det "plutselig". Såvidt jeg husker trenger du ikke stå stille når du planter bombene.

Endret av Bitex
Lenke til kommentar

Ja, det var der jeg klikka på SA. Å fly rundt med det pokkers flyet og prøve å gunne ned de forskjellige folkene, med så dritkort tidsfrist. Klarte aldri den, men det var vel ikke en main mission heller? Har aldri fullført GTA:SA. Tror jeg kom til et punkt der jeg ikke greide noen missions og ble drittlei.

 

Vice city er det kuleste av alle GTA-spillene (inkludert 1 og 2 i 2D). 80-talls muskelbiler, herlig musikk på alle kanaler, morsomme reklamesnutter og stygge pastelldresser.

Jeg er gammel nok til å ha vokst opp med 80-tallet.

Endret av Bitex
Lenke til kommentar
Ja, det var der jeg klikka på SA. Å fly rundt med det pokkers flyet og prøve å gunne ned de forskjellige folkene, med så dritkort tidsfrist. Klarte aldri den, men det var vel ikke en main mission heller? Har aldri fullført GTA:SA.  Tror jeg kom til et punkt der jeg ikke greide noen missions og ble drittlei.

 

Vice city er det kuleste av alle GTA-spillene (inkludert 1 og 2 i 2D). 80-talls muskelbiler, herlig musikk på alle kanaler, morsomme reklamesnutter og stygge pastelldresser.

Jeg er gammel nok til å ha vokst opp med 80-tallet.

7514670[/snapback]

Hehe, enig med deg der. Vice City er det beste av GTA spillene. Selv om ikke jeg opplevde 80 tallet, og såvidt 90 tallet :cool:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...