KristianF Skrevet 9. november 2006 Skrevet 9. november 2006 Er det noen av dere som har kjøpt den nye typen bilskilter med norskeflagget og en N på? Eller har du sett noen andre bruke de? I går bestilte jeg til min og pappa sin bil. Skal opp og hente de på Fredag. Blir spennende og se hvordan de skiltene vil passe på bilen.
SSSø Skrevet 9. november 2006 Skrevet 9. november 2006 Har ikke hørt om noen nye skilt en gang. Er de fin?
da_weed Skrevet 9. november 2006 Skrevet 9. november 2006 Har ikke hørt om noen nye skilt en gang. Er de fin? 7250711[/snapback] se og døm selv her
Jon@s Skrevet 9. november 2006 Skrevet 9. november 2006 Syns de nye skiltene er pene, men vet ikke om jeg gidder å betale en femhundrelapp for de...må tenke litt på saken.
Hefla Skrevet 9. november 2006 Skrevet 9. november 2006 Så en skolebil med det idag... På lang avstand så det ut som den var fra Litauen!
endrebjo Skrevet 9. november 2006 Skrevet 9. november 2006 Hvorfor skal vi ha slike skilter da? Jeg synes Norge har vært veldig flinke med å ha ryddige og pene skilt. Så kommer disse her.
KristianF Skrevet 9. november 2006 Forfatter Skrevet 9. november 2006 Med disse slipper vi den dumme N'en bakpå bilen når vi skal til utlandet. Og for oss som kjører til utlandet flere ganger i året er det veldig fint.
El Matador Skrevet 9. november 2006 Skrevet 9. november 2006 Tviler på pappa gidder betale 448kr for noen skilter. Men jeg synes det er fint, alltid gøy å se hvor bilene er i fra
Marvil Skrevet 10. november 2006 Skrevet 10. november 2006 Tviler på pappa gidder betale 448kr for noen skilter. Men jeg synes det er fint, alltid gøy å se hvor bilene er i fra 7253269[/snapback] Med litt erfaring trenger man ikke bokstaver på skilta for å se hvor de kommer fra..
Sharp Skrevet 10. november 2006 Skrevet 10. november 2006 Hvorfor skal vi ha slike skilter da?Jeg synes Norge har vært veldig flinke med å ha ryddige og pene skilt. Så kommer disse her. 7253051[/snapback] Skilta vi fikk i 2002 var jo helt håpløse. A og R f.eks ser jo helt like ut. Syns de nye er fine jeg. Så slipper jeg bot når jeg skal nedover i Europa
KristianF Skrevet 10. november 2006 Forfatter Skrevet 10. november 2006 (endret) Ble ikke til at vi henta de i dag. Hadde ikke tid. Men får se om vi får hente dem på Mandag når jeg skal opp og ta teoriprøven. Forresten, hvor får jeg kjøpt nye skiltplater (de platene som skiltet henger på)? Sånne med "knips" på, og ikke sånne du må skru fast skiltet på. Endret 10. november 2006 av Stealth-
mintman Skrevet 10. november 2006 Skrevet 10. november 2006 Så en bil i går med disse skiltene, men jeg stusset på at den hadde det norske flagget men med PL under og ikke N?
Antarctica Skrevet 10. november 2006 Skrevet 10. november 2006 Syns de nye er fine jeg. Så slipper jeg bot når jeg skal nedover i Europa 7257353[/snapback] Det der må du fortelle mer om! Får man bot hvis man ikke er merket i utlandet=?
KristianF Skrevet 10. november 2006 Forfatter Skrevet 10. november 2006 Du må ha sånt nytt skilt eller en N klistra bakpå bilen når du skal til utlandet. Sånn har det vært så lenge jeg kan huske.
KVTL Skrevet 11. november 2006 Skrevet 11. november 2006 Ble ikke til at vi henta de i dag.Hadde ikke tid. Men får se om vi får hente dem på Mandag når jeg skal opp og ta teoriprøven. Forresten, hvor får jeg kjøpt nye skiltplater (de platene som skiltet henger på)? Sånne med "knips" på, og ikke sånne du må skru fast skiltet på. 7257380[/snapback] Biltema har slike. Kjøpte mine der, tror jeg betalte 20 kr eller noe for de svarte.
Marvil Skrevet 12. november 2006 Skrevet 12. november 2006 Biltema har plater, det samma har forhandlerene..
Jon@s Skrevet 12. november 2006 Skrevet 12. november 2006 Syns de nye er fine jeg. Så slipper jeg bot når jeg skal nedover i Europa 7257353[/snapback] Det der må du fortelle mer om! Får man bot hvis man ikke er merket i utlandet=? 7260464[/snapback] Det kommer an på. Det er påbudt med nasjonalitetsmerke, men hverken Sverige eller Danmark bøtelegger hvis du ikke har det. I Østerrike, derimot, får man faktisk bot hvis merket mangler.
Sharp Skrevet 12. november 2006 Skrevet 12. november 2006 Forresten, hvor får jeg kjøpt nye skiltplater (de platene som skiltet henger på)?Sånne med "knips" på, og ikke sånne du må skru fast skiltet på. 7257380[/snapback] Hvis du har en bilforhandler med litt service, bør du få de gratis der. Jeg måtte riktignok betale 60 kr hos Wist... Er jo litt harry å ha skiltplater det står Biltema på?
KVTL Skrevet 12. november 2006 Skrevet 12. november 2006 Står ikke Biltema på de. Er helt svarte. Hater skiltplater med navnet på stedet der man kjøpte bilen, synes det er så stygt. Vet egentlig ikke hvorfor, men sikkert noe jeg har innbilt meg bare.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå