Gå til innhold

Avslørt: Yeees.com = MultimediaImport


djorgen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Quote:


Den 2002-11-12 20:10, skrev [LOST]Snik:

Quote:


Den 2002-11-12 19:29, skrev djorgen:


OG: Åssen vet han etternavnet mitt.. jeg har aldri nevnt det her på forumet.. og det er heller ikke tilgjengelig her... Han *MÅ* være annsatt i Yeees.


 

Det står klart og tydelig Jørgen Djuve i sigen din....

 

Hvor ? det ser IKKE jeg :smile:

...Dog, du må ikke ha alt for mye i toppen for å skjønne det.

 

 

[ Denne Melding var redigert av: djorgen på 2002-11-12 20:14 ]

Lenke til kommentar

Godt å se at andre også følger med på hva svindleren Stefan Hilt foretar seg...

Jeg skjønte med en gang at det var noe på gang når Yeees.com ble nevnt på siden playstation3.no som styres av godeste Stefan Hilt selv.. Fikk en mail av han fra [email protected] for en stund siden..

 

I tillegg til at mye ser ut som det er tatt ut fra MMI sine sider og lagt inn på Yeees.com så ser jeg også at F.A.Q. siden deres er skrevet av KEv, dette er vel Kevin som var en del av gode gamle MMI.

 

Ringte forresten nummeret som står oppført på yeees.com på lørdag, og gjett hvem som tok telefonen.. Personen som svarte la på når han kjente meg igjen på stemmen... Ikke så rart kanskje når de skylder meg masse penger for modchipper jeg ikke har mottatt... Når jeg prøvde å ringe opp igjen så kom jeg til Netcom personsvar... Det betyr vel at oslo nummeret er viderekoblet til mobiltelefon, og denne befinner vel seg i Bergen...

 

Fikk også bekreftet fra Dataguard som er webleverandøren deres og som har laget BBS løsningen at det er Stefan Hilt som står bak http://www.yeees.com..

 

 

[ Denne Melding var redigert av: flode på 2002-11-12 21:37 ]

Lenke til kommentar

Hei er ny her på forumet! (er ikke her for å forsvare yeees.com hehe)

 

jeg bestilte GTA:VC der for litt siden... selvom jeg har en anelse at hilt står bak. Har lest igjenom hele dette emnet med alle bevis osv og kom istad tilfeldig over noe som forsterker mistanken betraktelig...

 

djorgen: så at du også har bestilt fra yeees. Det du burde gjøre da er å se på første siden og se på tracking saken til høyre der. Skriv inn eposten din og FEIL passord... og trykk så på lost password? så får du det på epost...

 

Nå kommer det som er moro, måtte le litt for meg selv da. Åpna emailen, pling, fikk ny mail! fra hvem?

 

jo, [email protected]

 

Det kan også sies at jeg aldri har hatt noen kontakt med multimediaimport tidligere, så yeees.com har ikke kjøpt min adresse

 

mvh Kristian

Lenke til kommentar

Quote:



djorgen: så at du også har bestilt fra yeees. Det du burde gjøre da er å se på første siden og se på tracking saken til høyre der. Skriv inn eposten din og FEIL passord... og trykk så på lost password? så får du det på epost...


Nå kommer det som er moro, måtte le litt for meg selv da. Åpna emailen, pling, fikk ny mail! fra hvem?




 

LOL .. så sannelig.. Vel.. de fortforklarer det vel med at de har kjøpt domenet multimediaimport.no, og derfor får jeg mail derfra.. ellerno.. :razz:

Lenke til kommentar

Jc-g:

 

Den meldinga der er ny, den har de lagt til etter at yeees.com åpnet. Kan nok være et forsøk på å lure folk til å tro at Multimediaimport ikke har noe med yeees.com å gjøre, men skal åpne sin egen butikk. (Kommer sikkert ingen butikk, kun et stunt tror nå jeg)

Lenke til kommentar

Quote:


Den 2002-11-12 23:06, skrev djorgen:

Quote:



djorgen: så at du også har bestilt fra yeees. Det du burde gjøre da er å se på første siden og se på tracking saken til høyre der. Skriv inn eposten din og FEIL passord... og trykk så på lost password? så får du det på epost...


Nå kommer det som er moro, måtte le litt for meg selv da. Åpna emailen, pling, fikk ny mail! fra hvem?




 

LOL .. så sannelig.. Vel.. de fortforklarer det vel med at de har kjøpt domenet multimediaimport.no, og derfor får jeg mail derfra.. ellerno.. :razz:

 

De har aldri sagt at de har kjøpt multimediaimport.no, så denne blir nok verre å lure seg unna enn playstation2.no :razz:

Lenke til kommentar

lol.

 

Hva med å vente til noen har blitt svindlet, før dere blir så mistenksom?

 

Så vidt jeg forstår selger de kun spill/cd/dvd, og jeg antar at du kan få det i postoppkrav. Så hvordan skal de egentlig svindle deg!?

 

Det er jo noe helt annet med konsoller (Multimedia import), de kan bli ødelagt. Et spill er et spill, det blir ikke ødelagt eller du trenger ikke support på det.

 

Samme om det er stefan hilt eller en annen som driver firmaet, så lenge han leverer spillene til en bra pris.

 

Det jeg mener, er at jeg ville ikke akkurat vært redd for å bli svindlet når jeg bestiller et spill over internett.

 

Men jeg hadde ikke giddet å forhåndsbetalt.

Lenke til kommentar

Quote:


Den 2002-11-13 01:32, skrev GeeZuZz:


Så vidt jeg forstår selger de kun spill/cd/dvd, og jeg antar at du kan få det i postoppkrav. Så hvordan skal de egentlig svindle deg!?


Men jeg hadde ikke giddet å forhåndsbetalt.



 

FEIL. De tar kun visa-kort, ikkeno postoppkrav der i gården... vaffal ikke nå i starten. Visa funker greit for meg, bare de er seriøse....

(Brukt det på amazon og liverpoolfc.tv bla.a.)

 

Og ja, de selger konsoller også.

*Host* .. Kjekt å sette seg inn i saken :smile:

 

_________________

Jørgen aka |djorgen| @ Undernet

[email protected]

 

[ Denne Melding var redigert av: djorgen på 2002-11-13 01:37 ]

Lenke til kommentar

Uten at det nødvendigvis har noe å si for hvor ålreite de har med å gjøre:

 

Yeees! Inc,

Westwood Blvd,

Los Angeles, USA

 

Yeees! Ltd

Chu-ku, Ginza,

Tokyo, Japan

 

Er to av adressene som er oppgitt på sidene deres. Joda, akkurat, ja. Jeg vedder halve spillsamlinga mi på at de adressene ikke er veldig virkelige.

 

Som de fleste andre her må jeg vel si meg enig i at det absolutt virker som om hele greia bare er for å skaffe medieoppmerksomhet til virksomheten, at de utelukkende satser på nordiske (kanskje tilogmed bare norske) kunder, og at alt snakk om utenlandskontorer og stor kapital i ryggen er bull. Hadde de hatt penger hadde de hatt råd til å ansette en korrekturleser, eller iallefall noen som kan engelsk til å se på teksten på hjemmesidene deres. Den er så full av skrivefeil at selv jeg (som stort sett klarer å se forbi sånt) gremmes.

 

Men bortsett fra at alle løgnene og de mer eller mindre klare forbindelsene til S. Hilt svekker kredibiliteten deres trenger jo ikke dette å bety at det er farlig å handle hos dem. Iallefall så lenge man er klar over at man handler hos en kjøkkenbenkbedrift og ikke ett stort selskap.

Lenke til kommentar

Jellyfisk:

 

Nei, ikke sikkert det er "farlig" å handle der, men det er vel utvilsomt bedre å støtte litt mer seriøse butikker. Tror ikke denne butikken varer lenge, trolig et forsøk på å tjene noen raske gryn på julesalget! Synes det er feil å støtte svindlere uansett om man får varene man betalte for eller ikke. At de fører folk bak lyset har vi vel funnet mer enn sansynelig. Nei, styr unna!

Lenke til kommentar

HAHA! Jeg må bare si jeg syns hele opplegget er dritmorsomt. Stefan Hilt og Alden bros. har jo helt klart driti seg ut uansett hvordan man vinkler saken, og da er det morsomt å kunne diskutere det, og de FORTJENER jo ingen kunder når de prøver å lure alle på mer eller mindre sløve måter.

 

De folka her er ute etter penger, og det kunne de fått om de hadde vært ærlige fra starten;) (og kanskje slutta å være så gode kamerater med den største svindlern på denne siden av skagerak)

 

Ville du kjøpt bil av en du visste var profesjonell biltyv? (mener ikke at bilen er stjælt;P jeg mener at den BLIR det;)

Lenke til kommentar

Heh..nok en sak løst??

 

Søkte på http://www.alltheweb.com på yeees (yeees.com ser ikke til å være lagt til i søkemotorer enda), fikk ørten treff, et var:

 

Multimedia Import A/S

Playstation, Playstation2, Nintendo64, Dreamcast, characters, names and related indicia are trademarks of their respective owners. © 2001. Multimedia Import AS are not in any way connected to those companies

http://www.yeees.net/welcome/egenskaper.htm (16.6 kB)

 

menneh..d er jo oppklart for lengst, d ER Hilt & co som står bak dette jah, hold dere langt unna!!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...