Gå til innhold

Avslørt: Yeees.com = MultimediaImport


djorgen

Anbefalte innlegg

Her er noe jeg fant:

 

<SCRIPT LANGUAGE="JavaScript1.2" TYPE="text/javascript"

SRC="kurser.js">

</script>

 

<script language="JavaScript">

<!--

 

 

var blockUp = null; // hvilken beskrivelse er aktiv.

 

isNS4 = (document.layers) ? true : false;

isIE4 = (document.all && !document.getElementById) ? true : false;

isIE5 = (document.all && document.getElementById) ? true : false;

isNS6 = (!document.all && document.getElementById) ? true : false;

 

function showObject(obj) {

 

if (blockUp != obj) {

if (blockUp != null) {

hideObject(blockUp); // skjul eksisterende beskrivelse

}

 

blockUp = obj;

 

if (isNS4) {

obj.visibility = "show";

 

} else if (isNS6) {

obj.style.visibility = "visible";

 

} else if (isIE4 || isIE5) {

obj.visibility = "visible";

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

For det foerste er det helt klart at dette firmaet i praksis drives av Stefan Hilt og Multimedia Import. Oeystein Alden kan bortforklare saa mye han vil, men offentlige registre tilgjengelige for alle sier jo sannheten.

 

Deretter er designet paa denne siden saa stygt og amatoermessig at det er nesten saa man blir kvalm. I tillegg er det masse skrivefeil og et spraak som en hver femteklassing paa skolen hadde klart bedre.

 

Dette er altsaa en butikk alle burde holde seg langt unna. Bakmennene burde bli ganske flaue, og de er tydeligvis ganske lite intelligente. Hvordan de trodde dette ville se troverdig ut, saerlig med det amatormessige utseendet, er uforstaaelig. Stefan Hilt og Oystein Alden kan bare glemme noen sinne aa faa jobb, kunder eller noe som helst her i verden.

Lenke til kommentar

Quote:


Den 2002-11-12 17:09, skrev b-duvaland:

Er det bare jeg som ikke har fått med seg hva som er så galt med multimediaimport ? Husker for lenge siden, jeg sendte endel mailer dit og lurte på ting om Xbox, og jeg fikk utfyllende svar på alt - raskt, men jeg har aldri kjøpt noe derfra.


Skjønner heller ikke hva som er så galt med
, den ser da helt ok ut spør du meg.


 

De var på TV2 Hjelper Deg, anklaga for å ikke gi kundene det de hadde betalt for .. Altså svindel.

Hilt er også anklaga for å "stjele" kjente domener som playstation2.no og xbox.no ..

Lenke til kommentar

Quote:


Den 2002-11-12 17:09, skrev b-duvaland:

Er det bare jeg som ikke har fått med seg hva som er så galt med multimediaimport ? Husker for lenge siden, jeg sendte endel mailer dit og lurte på ting om Xbox, og jeg fikk utfyllende svar på alt - raskt, men jeg har aldri kjøpt noe derfra.


Skjønner heller ikke hva som er så galt med
, den ser da helt ok ut spør du meg.


 

Multimediaimport har flere anmeldelser mot seg fordi de har tatt seg godt betalt for varer de aldri har levert.

De er kjent for å ta betalt og så aldri sende varen. Multimediaimport har vært framme i media flere ganger, i ymse aviser og på TV (TV2 hjelper deg og FBI).

Altså et firma man burde holde seg unna!

Ta et søk på Stefan Hilt på Google.com så får du se hvorfor folk er svært skeptiske til typen. :wink:

Hvorvidt yeees.com er eid av multimeidaimport eller ikke er det vel ingen som vet enda. Men det hele ser helt klart litt mysko ut...

Lenke til kommentar

Quote:


Den 2002-11-12 17:33, skrev b-duvaland:

Ok...det visste jeg ikke. :smile:


Men djorgen, om et firma stjeler "xbox.no" eller "playstation2.no" gjør vel ingenting...Det er vel ikke en grunn til å ikke handle der iallefall.


 

Vel, med tanke på at han kjøpte de kun for å tjene penger ... Dessuten har han jo nå gitt tilbake xbox.no til M$ + at playstation2.no fortsatt er i rettsystemet..

Lenke til kommentar

Quote:


Den 2002-11-12 17:32, skrev pokemon:

Djuve, har du også fått varene fra Yeees.com levert i dag? Jeg mottokk GTA i dag, bestillte det på lørdag. Spillet kom rett i postkassa fra England.


På kvitteringen stod det Yeees! England.



 

Nope hakke fått det... de sendte det i dag.

Hvor mye betalte du? Noe 24% moms inne i bildet?

Sjekka på kontoen hvor mye de har trekkt?

 

 

 

[ Denne Melding var redigert av: djorgen på 2002-11-12 18:29 ]

Lenke til kommentar

Quote:


Den 2002-11-12 17:09, skrev b-duvaland:

Er det bare jeg som ikke har fått med seg hva som er så galt med multimediaimport ?


 

Forretningskomet tiltalt for bedrageri

 

"Totalt er Hilt tiltalt for bedrageri av ni av sine kunder, men påtalemyndigheten utelukker ikke at det kan bli tatt ut en tilleggstiltale."

 

"Mer alvorlige er beskyldningene om at Hilt skal ha forsøkt å svindle både banker, reisebyrå og skattefuten."

 

"Etter å ha blitt mistet lappen på grunn av råkjøring i april, skal han ha fortsatt å kjøre sin Volvo C70 som om ingenting hadde hendt." :smile:

 

LeD

Lenke til kommentar

Opp med hånden de som ikke tror "pokemon" er en av morrogutta bak yeees.com. :wink:

 

Brødrene Alden sier til journalisten at:

-kjøp av database med filmer fra sone2

-kjøp av adresseliste med 14000 adresser

-leie av domenene playstation2.no og gamecube.no

er det eneste de har hatt å gjøre med Stephan Hilt og

firmaet han drev.

 

Slå opp på Alden consulting i brreg og finn at det har Øystein Alden som kontaktperson og tlf 55 90 15 41, sjekk så i tlf-katalogen og se at det nummeret står på Stefan Hilt med samme gateadresse.

 

Hvorfor finner man i HTML-koden til den amatørmessige yeees.com content="Multimedia Import ?

 

Og hvilket dataspill tok de bildet av USA-kontoret fra? :razz:

http://www.yeees.com/bilder/Site/la.jpg

 

Hvorfor lister de under "customer support" flere ufullstendige adresser som man så blir bedt om ikke å kontakte? Og hvorfor ligger disse i strøk som er uegnede for denslags virksomhet som de driver?

 

De som bor i Oslo kan jo kanskje ta seg en tur til:

Yeees Indeed AS

Stranden, Akerbrygge

0250 Oslo

og se om de finner noe der....

 

 

Robert-

Lenke til kommentar

Hmm... synes dere Gamer.no burde fjerne Yeees.com fra [Webshoper]? "Hvis" det virkelig er Hilt som står bak er det jo synd å sende eventuelle intetanende til den butikken mener jeg... Men sammtidig så er det kanskje ikke Gamer.no's oppgave å avgjøre hvilke butikker det er verdt å handle i og hvilke som ikke er det.. Hva synes dere?

Lenke til kommentar

Quote:


Den 2002-11-12 19:20, skrev robertaas:

Opp med hånden de som ikke tror "pokemon" er en av morrogutta bak yeees.com. :wink:


 

Faktisk enig i detta... "Pokemon" har bare kommentert tråder med/om Yeees.com ... VELDIG SUSPEKT. :smile:

 

Etter jeg har fått de to spella så ska jeg aldri handle der mer vaffal..

 

OG: Åssen vet han etternavnet mitt.. jeg har aldri nevnt det her på forumet.. og det er heller ikke tilgjengelig her... Han *MÅ* være annsatt i Yeees.

 

 

[ Denne Melding var redigert av: djorgen på 2002-11-12 19:44 ]

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...