Gå til innhold

Trenger hjelp til å finne "klassisk" hovedkort


danibwoi

Anbefalte innlegg

Fucka nettopp opp mitt uberstabile naise MSI Neo2 Platinum h.kort under oppgradering av BIOS :cry:

 

Har tenkt å heiloppgradere maskinen min men har ikke råd for øyeblikket. Så jeg er på utkikk etter et "nytt" S.939 kort som må ha AGP-port og minimum 4xSATA og 3xPCI inntil videre. Er det noen der ute som har noen som helst aning om hvor jeg fortsatt kan finne et "MSI K8N Neo2 Platinum" h.kort?

 

Om ikke må jeg gå for et "MSI K8N-NEO2-FX", som vil bli et lite tilbakeskritt.

 

Har tråla prisguidn og ørtn webshops men det e jo fette umulig å finn et respektabelt kort som har minimumskrava mine :(

 

Om noen vet eller har noen gode seriøse forslag, så er det veldig nice :thumbup:

 

 

 

NB: Plz, ikke kom med useriøse, kvasi-intellektuelle, spekulative svar :p:ph34r:

Endret av danibwoi
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

http://www.asrock.com/product/939Dual-SATA2.htm

 

3xsata kun. dette var et kort med agp og pci-e til 500kr

2xsat1

1xsat2

men problem ved boote xp sata2 må boote via sata-1 så justere drivere og sette kabling etterpå.

 

www.finn.no

www.qxl.no

www.bruktmarked.no

 

det finnes et restlager i sverige eller noe sånt så har jævlig mye sånt. se om du finner link til det. er ikke billig heller.

Endret av pizzafordi
Lenke til kommentar

Tråden er flyttet til et forum som passer bedre for temaet.

Feilposting er et av de største problemene på forumet i dag og i nesten alle tilfeller så er det på grunn av nye brukere som ikke har brukt nok tid på å lete etter den rette kategorien. Frekvent feilposting fra samme bruker kan føre til advarsler eller i værste fall utestengelse. Skulle du være usikker på hvor en tråd hører hjemme kan du ta en titt i forumoversikten.

 

Merk også hva som står i retningslinjene, du finner en utvided definisjon under nettiketten.

Lenke til kommentar
- Ja hadde sjekka det men for få S-ATA sloter + at om jeg hadde ho0ka opp en S-ATA kontroller hadde den stjælt 1 av de 3 PCI-slotene jeg trenger :)

 

 

Om ikke må jeg gå for et "MSI K8N-NEO2-FX", som vil bli et lite tilbakeskritt.

 

Blir vel det jeg går for om jeg ikke er så heldig å finne et brukt "MSI Neo2 Platinum" privat eller lagersalg eller no sånt. :hmm:

 

Takk for hjelpen :w00t:

Endret av danibwoi
Lenke til kommentar
- Ja hadde sjekka det men for få S-ATA sloter + at om jeg hadde ho0ka opp en S-ATA kontroller hadde den stjælt 1 av de 3 PCI-slotene jeg trenger :)

 

 

Om ikke må jeg gå for et "MSI K8N-NEO2-FX", som vil bli et lite tilbakeskritt.

 

Blir vel det jeg går for om jeg ikke er så heldig å finne et brukt "MSI Neo2 Platinum" privat eller lagersalg eller no sånt. :hmm:

 

Takk for hjelpen :w00t:

7280688[/snapback]

 

De har noen på eBay

 

Men sjekk hvor mye frakten blir før du evt. legger inn bud ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...