Gå til innhold

Spill request - jagerfly.


Anbefalte innlegg

Ja. Jeg er da ute etter et spill der man kan fly jagerfly. Ikke for avansert, som feks Flight Simulator, men heller noe i retning flyvingen i BF2.

Trenger bare å være sånn fly villt og rundt hvor du vil, men det må være litt fartsfølelse. Trenger noe å gjøre mens jeg hører på den utrolig digge "Top Gun" - musikken :p.

 

Så? Noen som har noen forslag? Jeg kan kjøpe, prøve demo, hostlastednedhost.

 

Har prøvd noe som het noe sånt som "LockDown" en gang, men det var liksom ikke helt min greie.

 

Noen som ha prøvd "Ace Combat" til PS og PS2? Finnes spillene i denne serien til PC òg?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Et annet du kan se på er "Wings over Europe - Cold War gone hot" som kom ut for ikke altfor lenge siden.

 

Det er ikke proppfult av avanserte systemer som du må studere i 2 timer for å får til å virke, men har en god liste med fly du kan fly, og mer du kan modde opp.

7249396[/snapback]

 

Det så virkelig høyaktuellt ut. Så virkelig bra ut, rett og slett. Helt etter min smak :).

Men, jeg må spørre: Det er ikke tilleggspakke til noe spill, slik at man feks må ha noe annet for å spille det? Har ikke googlet enda, for jeg har time :p.

Lenke til kommentar
Det så virkelig høyaktuellt ut. Så virkelig bra ut, rett og slett. Helt etter min smak :).

Men, jeg må spørre: Det er ikke tilleggspakke til noe spill, slik at man feks må ha noe annet for å spille det? Har ikke googlet enda, for jeg har time :p.

7249505[/snapback]

 

Det er frittstående, men hvis du har forrige spill, "Wings over Vietnam", så kan du installere det over det andre eller noe slikt og få det samlet, slik som IL-2/Pacific Fighters og Apache/Havok i sin tid.

 

Øystein

Lenke til kommentar
Det så virkelig høyaktuellt ut. Så virkelig bra ut, rett og slett. Helt etter min smak :).

Men, jeg må spørre: Det er ikke tilleggspakke til noe spill, slik at man feks må ha noe annet for å spille det? Har ikke googlet enda, for jeg har time :p.

7249505[/snapback]

 

Det er frittstående, men hvis du har forrige spill, "Wings over Vietnam", så kan du installere det over det andre eller noe slikt og få det samlet, slik som IL-2/Pacific Fighters og Apache/Havok i sin tid.

 

Øystein

7249576[/snapback]

 

Tror jeg kjøper det. Fant det p gamezone.no

 

Takk for tipset :).

Lenke til kommentar
Noen som ha prøvd "Ace Combat" til PS og PS2? Finnes spillene i denne serien til PC òg?

 

De finnes ikke til PC nei, men er veldig bra. Spesielt de tre utgavene til PS2. Ace Combat 4 er litt vanskelig å få tak i nå (men bra kjøp om du får det til en billig penge), 5'ern (Squadron Leader) har en bra historie men mangler multiplayer og 6'ern (Belkan War) har handling på nittitallet og fokuserer mer på klassiske jetjagere (Tomcat, Eagle osv.), enn de aller nyeste (men disse blir såklart tilgjengelig senere) og har støtte for multiplayer igjen.

 

Anbefaler denne serien om du vil ha et flyspill som er mindre simulator aktig. Det er veldig fin grafikk og detaljerte flymodeller. Områdene og missionsene er varierte. Samt at man følger en fiktiv krigshistorie med cutscenes :)

 

Det er også en PSP versjon rundt hjørne.

Endret av ResidentDante
Lenke til kommentar
Noen som ha prøvd "Ace Combat" til PS og PS2? Finnes spillene i denne serien til PC òg?

 

De finnes ikke til PC nei, men er veldig bra. Spesielt de tre utgavene til PS2. Ace Combat 4 er litt vanskelig å få tak i nå (men bra kjøp om du får det til en billig penge), 5'ern (Squadron Leader) har en bra historie men mangler multiplayer og 6'ern (Belkan War) har handling på nittitallet og fokuserer mer på klassiske jetjagere (Tomcat, Eagle osv.), enn de aller nyeste (men disse blir såklart tilgjengelig senere) og har støtte for multiplayer igjen.

 

Anbefaler denne serien om du vil ha et flyspill som er mindre simulator aktig. Det er veldig fin grafikk og detaljerte flymodeller. Områdene og missionsene er varierte. Samt at man følger en fiktiv krigshistorie med cutscenes :)

 

Det er også en PSP versjon rundt hjørne.

7249634[/snapback]

 

Skulle så gjerne ha hatt de spillene, men jeg har desverre ikke PS2.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...