Gå til innhold

Historiens største feilsteg


Simon Aldra

Anbefalte innlegg

Gjest Slettet+12341842
Jesus og Mohammed. Verden kunne klart seg greid uten disse to "profetene". Hinduisme og Buddisme er mye mer fredelige religioner. Kristendom og Islam fortjener en fin plass i søppla.

9053725[/snapback]

Av hinduisme og buddisme ville jeg foretrukket buddismen. Har aldri hørt om noen krig i "buddismens navn", men kan det ha noe med religionens navn å gjøre (Buddisme = "Buddysme" = "Kameratskap") :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
  • 2 uker senere...

Det var nok ikke for å omvende muslimene. Og at det var en utrolig stor tabbe tviler jeg også på, ettersom at i begynnelsen så hadde muslimene området, og etterpå hadde muslimene området. Konsekvensene var ikke så store, men f.eks bank-systemet ble i teorien funnet opp pga korstogene.

Lenke til kommentar

Det fjerde korstoget, 1202-1204, var eit korstog frå Venezia som skulle til Jerusalem. Etter å ha marsjert ei stund og nærma seg Konstantinopel, tenkte soldatane at det er jo forferdeleg langt og gå til Jerusalem og Konstantinopel er jo ein ganske rik by... Kvifor ikkje plyndre (den allereie kristne byen, I might add) Konstantinopel i staden for?

 

Eg tykkjer dette seier sitt om ironien i namnet til Pave Innocent III (som sendte ut korstoget) og motiva bak det heile. Som eit resultat av plyndringa av Konstantinopel finn ein skattar derifrå i Venezia i dag. Mykje av dei flotte utsmykkingane av byen stammar frå dette korstoget. Frelse, anyone?

Lenke til kommentar
Det fjerde korstoget, 1202-1204, var eit korstog frå Venezia som skulle til Jerusalem. Etter å ha marsjert ei stund og nærma seg Konstantinopel, tenkte soldatane at det er jo forferdeleg langt og gå til Jerusalem og Konstantinopel er jo ein ganske rik by... Kvifor ikkje plyndre (den allereie kristne byen, I might add) Konstantinopel i staden for?

 

Eg tykkjer dette seier sitt om ironien i namnet til Pave Innocent III (som sendte ut korstoget) og motiva bak det heile. Som eit resultat av plyndringa av Konstantinopel finn ein skattar derifrå i Venezia i dag. Mykje av dei flotte utsmykkingane av byen stammar frå dette korstoget. Frelse, anyone?

9448478[/snapback]

Nå var jo ikke Konstantinopel Katolsk, men Gresk Ortodoks. Det vil si at det ikke var underlagt paven og det var like ille som Islam. Kan nevne Korstog som Arogonesiske Korstog som var mot en kristen (katolsk?) stat i Spania.

Lenke til kommentar

Katolikkane innsåg nok at Jerusalem var tapt, i og med at dei arabiske styrkane slo attende det tredje korstog. Korstoga var sponsa av sterke handelsmenn i Venezia, og noko vinst ville dei ha att for dette, og dei kunne jo sjølvsagt ikkje angripe eit anna katolsk land. Då får eit gresk-ortodoks land vere godt nok.

 

Sjølv om det er skilnad på gresk-ortodoks og katolisisme, var det ikkje pga å frelse dei ikkje-truande dei plyndra Konstantinopel. Det var økonomiske motiv, ikkje religiøse som var grunnlaget for korstoget og plyndringa.

 

Arogonesiske (skriv ein det ikkje Aragon? Eg er litt usikker..) korstog var også ein forferdeleg urett pavemakta stod bak. Eg har tidlegare nominert pavedømmet som kandidat til "Den mest grusomme personen i historien!"-tråden. Dei står utan tvil bak mykje urett i namnet åt Faderen..

Lenke til kommentar

Jo, er vel sånn det skrives.

 

Det jeg prøvde å komme fram til er at ikke alle korstog hadde religiøse motiv, egentlig ytterst få tror jeg. Det blir aldri snakket om misjonering, men å _befri_ det hellige land i forbindelse med korstogene. Etter det første korstoget levde faktisk Muslimer og Kristne sammen i Jerusalem og byene rundt.

 

Et korstog som kanskje er værre er vel korstoget i sør-frankrike mot gnostikerne. Husker dog ikke hva stedet het.

Lenke til kommentar

Det var eit korstog mot "kjettarane" katarane (det er ein type gnostarar) i regionen Languedoc. Dette er omtalt i boka Holy Blood, Holy Grail og Iron Maiden har laga ein song om den, Montsegur.

 

Det jeg prøvde å komme fram til er at ikke alle korstog hadde religiøse motiv, egentlig ytterst få tror jeg. Det blir aldri snakket om misjonering, men å _befri_ det hellige land i forbindelse med korstogene. Etter det første korstoget levde faktisk Muslimer og Kristne sammen i Jerusalem og byene rundt.

Ja, dette var vel eigentleg poenget mitt og, men det er vanskeleg å nemne eit korstog som døme fordi det er så mange fleire korstog som bør nemnast. Når eg då skulle velja det verste, falt valet på plyndringa av den kristne byen Konstantinopel.

Lenke til kommentar
  • 4 måneder senere...
  • 3 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...