treant Skrevet 8. november 2006 Skrevet 8. november 2006 Håper jeg har postet riktig........ Finnes det noen måter du kan "være" på en internett side offline, f.eks ved å lagre et eller annet. Saken er at jeg drar til Oslo hver helg for å besøke mamma, så det hadde vært greit om jeg kunne f. eks lese litt på fysikknett.no på toget. Takker for svar: )
Gjest Slettet+9812398713 Skrevet 8. november 2006 Skrevet 8. november 2006 Niks - dette tilhører Programvarebolken. Du sier ikke om du har Windows eller Linux, men det du ønsker er en Offline Browser. Internet Explorer har en slik funksjon hvor du kan hente ned sider mens du er på nettet - og lese de når du er offline.
treant Skrevet 8. november 2006 Forfatter Skrevet 8. november 2006 Har window, bruker opera, men har IE. Kan du forklare meg hvordan jeg gjør det?
qualbeen Skrevet 9. november 2006 Skrevet 9. november 2006 fortsett å bruk opera du, denne har også samme funksjonalitet. under fil-menyen har du valget "arbeid frakoblet", da har du kun tilgang til sider som du har besøkt før. Det du må gjøre er å surfe rundt på fysikknett.no, så trykke på "arbeid frakoblet". Ta en test med diverse sider fra fysikknett for å se at det virker!
Gjest Slettet+9812398713 Skrevet 9. november 2006 Skrevet 9. november 2006 Se i opera etter en funksjon som laster ned nettsiden fra roten.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå