Gå til innhold

Pakkeliste til The-Gathering


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
  • 4 måneder senere...
  • 8 måneder senere...

GAFFATEIP, er meget viktig! :D Det finnes alltid noe som du trenger å teipe/fikse, om det ikke er du som er grunnen til at du må teipe/fikse et eller annet så er det noen andre som har gjort det! :p (F.eks. kabler som ligger over tastaturet, hull i madrassen osv osv.) :)

Endret av Jonnn
Lenke til kommentar
  • 3 måneder senere...
  • 1 måned senere...

Sitter her med et lite problem. Har et big tower kabinett som er ganske så stort. Eg har ikkje bil, så det blir nok tog/buss, alt etter ka som er tryggest for PCen. Første gang eg reiser på TG, men veit ikkje heilt korleis eg skal pakke ned sjølve PCen. Nokken som har nokken tips? Ditta gjelder jo for det meste de som bruker samme transportmiddel som meg, siden de med bil trenger nødvendigvis ikkje pakke kabinettet ned. Bruke man en stor bag til sånt? Og burde eg legge med nokke mykt for PCens sikkerhet?

 

Hadde vert fint om nokken kunne hjelpt litt :)

Lenke til kommentar

Jeg kjøpte en maxi tower bag for en evighet siden, selger vel gjerne sånt fortsatt.

Jeg får plass til miditower, pc, skjerm tastatur, sovepose, puter, klær, tastatur, mus, tegnebrett, høytalere, dusjting&tang og alt mulig rart opp i den bagen. Veier jo 30KG lett når fullpakket, men da har jeg alt på ett sted og kun den tingen å bære på.

Lenke til kommentar
  • 3 år senere...
  • 5 måneder senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...