Gå til innhold

Play.com -- Bra butikk??


Anbefalte innlegg

Tenker på å kjøpe Warcraft III som koster 286.53 NOK på play.com. Står at det tar 3-5 dager på leveringen, stemmer dette sånn ca?? Noen som har handla der? Kan man bare betale med kort eller kan man ta det i oppkrav også? Har ikke visa, så da må jeg låne mutter'n sitt i såfall.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Har kjøpt fra Play.com, og så lenge beløpet var under 200,- har det tatt 2-3 dager. Nå har jeg ventet på en litt dyrere pakke snart 2 uker, men jeg mistenker at den ligger på postens tollsentral eller hva det nå heter, i Oslo.

 

Noen som vet om det er en annen grense som gjelder når det dreier seg om dataspill?? Hørte noen rykter om at det da var 400,- kr??

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-nw52MweC

Har kjøpt masse DVDer fra play.com, meget seriøs butikk.

 

Grensen er på 200 kr for DVDer i hvertfall, og da slipper jeg både toll og moms.

 

Over grensen kommer tollgebyr på 160 kr (tror jeg det er) og 24% moms.

 

Den grensen på 400 kr for spill regner jeg med at fungerer på samme måte som for dvder, at alt under 400 kr går uten toll og moms. MEN jeg er ikke sikker.

Lenke til kommentar

Quote:


Den 2002-11-11 23:11, skrev Jarle84:

Grensen er på 200 kr for DVDer i hvertfall, og da slipper jeg både toll og moms.


 

Det er ikke toll på dvd, uansett hvor mye du kjøper for.

 

Quote:


Over grensen kommer tollgebyr på 160 kr (tror jeg det er) og 24% moms.


 

Det er ikke et tollgebyr, det er et fortollingsgebyr, noe Posten tar som "lønn" for å fortolle varen for deg.

 

Quote:


Den grensen på 400 kr for spill regner jeg med at fungerer på samme måte som for dvder, at alt under 400 kr går uten toll og moms. MEN jeg er ikke sikker.


 

Sett bort fra varer som er momsfrie, f.eks bøker, og varer som faller under spesielle bestemmelser, f.eks alkohol og sigaretter, gjelder den magiske 200NOK-grensen alle varer. Også spill.

Lenke til kommentar

Play.com er en seriøs nettbutikk.

Har kjøpt ca 15 DVD filmer derfra.

Ikkje hatt noke problem.

 

Har tatt fra 4-10 dager fra eg bestillte til eg fikk pakken.

 

 

Du betaler kun det varene koster på play.com, betaler altså ikkje noke ekstra i verken toll, mva eller noke anna.

 

Anbefaler Play.com på det sterkaste.

 

Billige på både DVD, musikk og dataspill.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...