Gå til innhold

Tony Hawk's Project 8 & Call of Duty 3 reviews?


Gjest Slettet-t9DveYkZ

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-t9DveYkZ
Veldig greie! Hadde forhåndsbestilt Project 8 til 360 og fikk det idag (14.11) og utgivelsesdatoen er ikke før 17.  :D

7286025[/snapback]

Du får gi oss litt tilbakemelding om spillet, er det så bra som jeg liker å tro?
Lenke til kommentar
Nei, Tony hakker dessverre veldig.

7287118[/snapback]

Dette er bare tull!

Har selv spilt fullversjonen i snart en uke (rank 53) og har ALDRI opplevd fall i FPS'en som påvirker gameplayet.

Det er klart at det er fall i fps'en ved helt spesielle tilfeller, men jeg har aldri selv irritert meg over dette. Det eneste jeg kan komme på var når jeg åpnet fabrikken hvor bildet hang i et halvt sekund, men dette var jo helt uproblematisk siden det var i en cut-scene...

 

Jeg er selv VELDIG følsom på hvilken fps som er greit å spille med, men jeg har aldri irritert meg over i fps drop i THP8!

Lenke til kommentar

Call of Duty 3's visuals are great, though a problematic frame rate leaves the game looking decidedly less impressive than it does on the Xbox 360

 

There are a couple of visual issues that mar the otherwise great graphics. Key amongst these is the erratic frame rate. It was fast and mostly smooth on the 360, but the game's extremely choppy on the PlayStation 3. This problem isn't limited to hectic battle sequences either--it'll chug in rooms that are completely empty

Lenke til kommentar

Spillet hakker i Career mode, det skal jeg si meg enig i. Men ikke i free skate og alt det andre :) Spiller mest i free skate selv så det hadde ikke så mye å si.

Synes det var et godt spill ellers, og fortjener klart bedre score enn 7 og rundt der som mange har gitt det. Selv hadde jeg gitt det rundt 8.5. Masse artige missions og cut-scenes og et knallbra gameplay.

Lenke til kommentar

Har ikke testa Tony i career mode, spiller KUN online.

Det er så sykt bra online, og jeg er vant med PS versjonene.

 

360 controlleren funker perfekt (trodde jeg skulle savne ps2 kontrollern) og Tony er mer morro enn noengang online.

 

Er noen nye gamemodes online også.

 

Eneste som suger online er at man ikke kan se på de andre når tiden har gått ut slik du b.la. kunne på Tony Hawk 3 på PS2.

 

Det virker også som det er lettere enn noen gang å dra voldsomme comboer og rails. eller så er det jeg som har blitt bedre :)

 

EsspeN er mitt gamertag hvis noen vil møte meg online!

 

Ellers tror jeg det er litt buggy, siden spillet fryser ofte for meg mellom online spillene. Ellers vil jeg si dette er det beste online spillet for meg på 360. Ridge Racer på 2 plass :)

Endret av EssspeN
Lenke til kommentar

Det er definitivt verre, postet dette i en annen tråd:

 

"It's certainly disappointing that the PlayStation 3 is so far behind the Xbox 360 game. Framerate issues are apparent at every other turn, and the lack of online play really hurts. Project 8 is a worthy game to pick up, just preferably not on this system."

 

- IGN

Endret av BTK
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...