Gå til innhold

Total War: Diskusjon rundt M2TW


Anbefalte innlegg

Denne tråden er ment for generel diskusjon rundt strategi spillet Medieval 2 Total War

 

Medieval 2 Total war blir sluppet på fredag men mange har allerede spilt spillet noen dager i form av feilsendinger fra forskjellige nettbutikker osv. Dermed oppretter jeg denne tråden for generel diskusjon rundt Medieval 2 Total War. Dersom du vil legge ut bilder er det best for å få en oversiktlig tråd om du kunne legge bildet til som thumbnail eller spoiler eller link da dette gjør at vi som liker diskusjonen rundt spillet bedere enn å bla gjennom bilder i 213214x21234 oppløsning slipper å måtte scrolle i evigheter.

 

Jeg innleder:

 

Jeg syntes det ser ut som mange av de europeiske faksjonene kun har sverdkjempere i tunge rustninger. Har lest litt rundt i faction previews og syntes dette er dumt da sverd er selve defimisjonen på middelalder imo.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Jeg innleder:

 

Jeg syntes det ser ut som mange av de europeiske faksjonene kun har sverdkjempere i tunge rustninger. Har lest litt rundt i faction previews og syntes dette er dumt da sverd er selve defimisjonen på middelalder imo.

7239633[/snapback]

 

vel england har jo nesten bare billmen da var vel 4 eller 5 bill units. og 1 sverd unit. men fra bilder har man jo flere øks, mace, bill units. samt pike, spear osv.

Lenke til kommentar

Nå har ikke jeg lagt meg noe spesielt inn i de forskjellige unitsa, og er litt rusten på detaljene under midelalder-krigføring(er mer interisert i rom sin storhets tid og gamle hellas) men, finnes det noe phalanx(eller lignende) units i spillet?

 

Edit: konge at forumet begynner å komme til live igjen, savner nesten den tida hvor det ikke fantes noe total war forum, men bare en stor tråd om r:tw ;)

Endret av Mildir
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+56132
Jeg innleder:

 

Jeg syntes det ser ut som mange av de europeiske faksjonene kun har sverdkjempere i tunge rustninger. Har lest litt rundt i faction previews og syntes dette er dumt da sverd er selve defimisjonen på middelalder imo.

7239633[/snapback]

 

vel england har jo nesten bare billmen da var vel 4 eller 5 bill units. og 1 sverd unit. men fra bilder har man jo flere øks, mace, bill units. samt pike, spear osv.

7239679[/snapback]

Feeet. Bilmen! De kommer til å eie! :tease:

Lenke til kommentar

Jeg som hadde tenkt å starte opp min tradisjonsrike, "[spilltittel] - Hva synes du?" tråd ( https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=409725&hl=+synes , https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=306475&hl=+synes ,) 10 novemeber, men så kommer du med en dårlig etterlikning... :p

 

Billmenn ja, jeg har faktisk ikke brydd meg så mye med å se forskjell på dypere vis enn til den tradisjonelle infanteri, kavaleri og bueskytterinndelingen så jeg har egentlig ikke sett etter hva de forskjellige heter. Men jeg kan jo se om jeg ikke kan få spillt litt og si hva jeg synes. :)

Endret av The Strategy-player
Lenke til kommentar

Hvis man ønsker si noe, eller spørre om noe spesifikt relatert til et bestemt spill, så er man velkommen til å starte en tråd om det man har på hjertet. Vi ønsker ikke en haug med store samletråder for ulike produkter på forumet, fordi det er uoversiktelig og lite brukervennlig.

 

Dessuten har vi en egen Total War-kategori her: https://www.diskusjon.no/index.php?showforum=236

 

Håper på forståelse for dette. Tråden stenges.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...