Arne Skrevet 7. november 2006 Skrevet 7. november 2006 Hei! Eg har no over 20k i bounty, og då kan eg ikkje gå fritt i byen. Nokon som veit om ein måte å bli fri frå bountyen sin? Eg finn ikkje leiaren i thieves guild, kvar er han?
Selvin Skrevet 7. november 2006 Skrevet 7. november 2006 Hei!Eg har no over 20k i bounty, og då kan eg ikkje gå fritt i byen. Nokon som veit om ein måte å bli fri frå bountyen sin? Eg finn ikkje leiaren i thieves guild, kvar er han? 7238356[/snapback] Son fengselstraffen, eller betal penger....
MiSP Skrevet 7. november 2006 Skrevet 7. november 2006 Eg finn ikkje leiaren i thieves guild, kvar er han? 7238356[/snapback] Armand Cristophe. Han er i Waterfront District i Imperial City hver midnatt. Står i det hjørnet av boligområdet med alle trebygningene som er inntil den store høye muren og lengst mot midten av distriktet.
Arne Skrevet 7. november 2006 Forfatter Skrevet 7. november 2006 (endret) Eg finn ikkje leiaren i thieves guild, kvar er han? 7238356[/snapback] Armand Cristophe. Han er i Waterfront District i Imperial City hver midnatt. Står i det hjørnet av boligområdet med alle trebygningene som er inntil den store høye muren og lengst mot midten av distriktet. 7238933[/snapback] Danke! Skal prøve dette. EDIT: Det er vel ingen som sonar fengselsstaffa? Då får ein jo MINUS i skills! Endret 7. november 2006 av Fjott
Selvin Skrevet 7. november 2006 Skrevet 7. november 2006 (endret) EDIT: Det er vel ingen som sonar fengselsstaffa?Då får ein jo MINUS i skills! 7239075[/snapback] Ja det er jo sant... Men betale er en mulighet.. Lenge siden jeg har spilt spillet, får det i posten i morra. Det er ikke så lett og huske alle ting... EDIT: Du spurte bare hvordan få vekk bounty?? Endret 7. november 2006 av Selvin
Arne Skrevet 7. november 2006 Forfatter Skrevet 7. november 2006 Jojo, men det er jo greitt å gjere det på ein måte slik at ein må betale minst mogleg. Forresten, kva meiner du med at du får det i posten i morgon viss det er lenge sidan du har spelt det? Spelt hos ein kammerat?
Selvin Skrevet 7. november 2006 Skrevet 7. november 2006 (endret) Forresten, kva meiner du med at du får det i posten i morgon viss det er lenge sidan du har spelt det? Spelt hos ein kammerat? 7239699[/snapback] Prøvde, nei... Fikk ein piratkopiert versjon av ein venn... Den blei da ødelagt etter ei stund... Men her for et par dager siden skjønte jeg endelig at det er et fantatsisk spill som bare er umulig og ha en totalt lovlig glinsende kopi av!! Så jeg bestilte det i går og får det da sansynligvis i morra.... Endret 7. november 2006 av Selvin
Arne Skrevet 8. november 2006 Forfatter Skrevet 8. november 2006 Viss du har spelt ein stund, får eg håpe at du ikkje har sletta savene.
Selvin Skrevet 8. november 2006 Skrevet 8. november 2006 (endret) Viss du har spelt ein stund, får eg håpe at du ikkje har sletta savene. 7242584[/snapback] Har nok det..... EDIT: Men å begynne på nytt er overodet ikke fælt, hadde bare spilt litt over 30 timer og da har du jo bare så vidt skrapt i overflaten av spillet... Nå har jeg også tenkt og installere OOO 1.31 ettersom det vistnok skal gi en mye bedre spillopplevelse.... Endret 8. november 2006 av Selvin
Rescue me Skrevet 8. november 2006 Skrevet 8. november 2006 Viss du har spelt ein stund, får eg håpe at du ikkje har sletta savene. 7242584[/snapback] Har nok det..... EDIT: Men å begynne på nytt er overodet ikke fælt, hadde bare spilt litt over 30 timer og da har du jo bare så vidt skrapt i overflaten av spillet... Nå har jeg også tenkt og installere OOO 1.31 ettersom det vistnok skal gi en mye bedre spillopplevelse.... 7243625[/snapback] Et veldig bra valg
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå