Gå til innhold

Silverpine forrest spørsmål

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er lvl.23, idag blir jeg garanter 24 ca., jeg lurer på hvordan jeg kan komme meg til Silverpineforrest, har hørt at Shadowfang keep er en fin plass for en 24'lvling som meg :p

Men, må jeg igjennom Arathi Highlands da? :/

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Må gå gjennom Arathi ja, eller svømme utenfor kysten.

Husker godt den gangen når jeg skulle hente en quest item fra den instancen, var ett helvete å komme seg dit pga. mobs.

Skrevet (endret)

Når har jeg og en venn av meg vandret til Stonetalon Mountains og er i stonetalon peak, nå er planen å levle opp til lvl.25(Masse fine hunting beasts der, pluss de dropper vendor trash verdt sølv ;D

Så setter jeg kursen for silverpine(Skal ta tilflukt i Southshore for å få et flightpass), gøy å ha sånne mål ^^

Endret av Fanta Boy
Skrevet

Er ikke no stress å løpe igjennom Arathi. Selv om du kanskje dør en gang så tar det mye kortere tid enn å dille rundt ved kysten. Bare hold deg på veien og vær litt oppmerksom så går det helt fint.

Skrevet

Shadowfang keep er noe av det stiligste man kommer over i wow om man er en "the dark ages" - fan som meg:)

Jeg oppdaget ikke keepet før jeg forlengst var blitt 60.

Lykke til der...det er sinnsykt kult der:)

Skrevet

Jeg oppdaget ikke keepet før jeg forlengst var blitt 60.

7241992[/snapback]

Hvordan? bare lurer :)

7242063[/snapback]

De som spiller alliance har somregel aldri vært der, i og med at de ikke har noen quests der.

Skrevet

Jeg spiller horde, og jeg var ikke i SFK før etter jeg ble 60. Visste rett og slett ikke om instancen. Ikke BFD heller. Har soloet de for moro skyld i ettertid.

Men med min warlock alt var SFK kjempebra. Mange bra cloth-drops der.

Skrevet (endret)

SFK ja, kun vært der en gang.. skulle gjøre det paladin questet, men dette var før når jeg ikke viste hva instancer var engang =P

Endret av djrabbit88
Skrevet

SFK er min favorittinstance i hele spillet:D av de jeg har vært i hvertfall... (tror forresten det var den første instancen de lagde...) Dumt at det med unntak av en ring og noen sjeldne våpen ikke er noe særlig bra drops for meleeclasses der. Men hvis du får den ringen, og tar questen med ring som reward som en warrior/rogue el. så har du to ringen du kan bruke LENGE. Hvertfall 10 levler oppover. Gjerne mye mer og. Seal of sylvanas har jeg sett folk bruke til langt opp i 50lvene. Men den er vel bare for horde.. (tror jeg)

Skrevet (endret)

Prøvde å ta shadowfang keep sammen med en lvl.25 rouge og en lvl.21 hunter, gikk ikke så bra :p Skal bli i duskwood, bli lvl.25-26, så drar jeg tilbake med fler folk ;)

Bilde av meg nå, prøver å samle Battleforge Armoren ;)

post-45488-1163028430_thumb.jpg

Endret av Fanta Boy

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...