Gå til innhold

God nyhet til ALLE Gears of war fans! Region Free


kewell79

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Fikk akkurat oppdatert til shipped :)

 

(fra videogamesplus)

 

 

 

Kom til å tenke.... Noen som har erfaring med hvor lang tid tar å sende fra Canada til Oslo?

7248647[/snapback]

Som jeg sa tidligere i tråden: Sist vare jeg bestilte derfra (på en søndag), lå i postkassen min lørdagen etterpå - da var pakken også forsinket fordi jeg hadde oppgitt feil postnummer.

Lenke til kommentar

Med vanlig levering fra Videogames så har jeg det på Lørdag, til 430 kr. Ikke dumt at det kommer tidligereog det er langt billigere enn andre steder.

Vanvittig pris av Elkjøp med 399 kr, men jeg betaler gjerne 30 kr for å få det en uke før, hvis i hele tatt Elkjøp der jeg bor får det inn. Pleier ikke akkurat være rå på lansering;)

Lenke til kommentar
Venter med spillet til 17. November, da elkjøp skal selge det for en utrolig fin pris av 399. kr.. Som i mine øyne er BILLIG :)

7249575[/snapback]

 

 

Hvordan vet du at det kommer til å koste 399? Jeg var megasikker på at det blei 499. Men det er jo bra. da kommer sikkert limited edition til å koste 499 da.

Lenke til kommentar

Med den 100,- rabatten som absoluttspill.no ga til alle som hadde bestilt LCO av GeOW, så kom min gears bestilling på 418,- inkl frakt :D

Statusen er nå: Venter på varer.

Noen som har peil på når Absoluttspill.no venter å få Gears? Og sender de det med en gang de har det?

Lenke til kommentar

Det gjikk rykter om at de fikk det 15.Nov. De skulle også frhøre seg med leverandør om evt. retningslinjer ang. tidspunkt å sende spillet ut.

 

Men kan ihvertfall si det at de fikk inn COD3 i går, og sendte det ut samme dag. Sitter med det i boksen min nu faktisk :) Så det er godt mulig at GeOW wil få samme behandling :wee:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...