Gå til innhold

Snart shammys og pallys i samme raid, hva nå?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Det store spørsmålet er vel hvem av paladin og shaman som får beholde den rosa fargen.

7235981[/snapback]

 

Siden blizz er så glad i shamans så får nok de beholde den :p

7236339[/snapback]

Den passer best til paldins men shaman beholder den, den nye kan vel kasnje bli noen form for lilla, ikke lock lilla men mere rød.

Lenke til kommentar
tingen er krapfoss at paladins er allerede gode tanks men går out of mana og da tar tankingen slutt.. men i BC får vi noe som gir oss mana av å bli healet, vi kan ikke tanke like godt som en tank specced warrior, men ganske bra forde

7235818[/snapback]

 

Nå, jeg vet at LBRS ikke er 40 man raid instance, men for å vise et eksempel ut i fra min erfaring så vil jeg si at jeg gikk UBRS med to palas med grønt/blått gear, en priest med grønt/blått gear, en mage med litt epics, og en del blått, og meg selv som blått geara rogue.

Palaen som tanka hadde mest blått gear men også en del grønt, og holdt aggro gjennom hele instancen på alle bosser og på flere thrash mobs samtidig, tror vi hadde 1 wipe, men det var ikke på grunn av dårlig tanking.

Jeg var rimelig skeptisk til pala tank, men det viste seg å fungere veldig bra, jeg har hatt warriors i gruppe som tanker mye dårligere.

Lenke til kommentar
tingen er krapfoss at paladins er allerede gode tanks men går out of mana og da tar tankingen slutt.. men i BC får vi noe som gir oss mana av å bli healet, vi kan ikke tanke like godt som en tank specced warrior, men ganske bra forde

7235818[/snapback]

Vel, jeg ser ikke så mange paladins som tanker for de litt mere seriøse guilda men. Kan også ha litt å gjøre med at de ikke har noe tankesett, slik warriors har og lett får. Men i BC får jo alle klassene sett som dekker alle builds, så da er kanskje det problemet løst?

Lenke til kommentar
Tipper også vi kommer til å se 2-3 shamans og 2-3 paladins i 25 manns raids. Begge klasssene gir veldig gode buffer. Men en ting man bør huske på er at  det vil ta en stund før Horde får en skikkelig mengde paladins, og alliance får bra med Shamans. Derfor kommer nok shamans forsatt til å dominere horde og paladins i allaince en god stund..

7232340[/snapback]

 

 

ooo hele 3 uker eller noe tenker jeg det tar før de første guildene har ett par dedikterte shamans / Paladins... er jo bare å leie koreanere eller noe... tar jo faen ikke lange tiden for dem.

Lenke til kommentar
Tipper også vi kommer til å se 2-3 shamans og 2-3 paladins i 25 manns raids. Begge klasssene gir veldig gode buffer. Men en ting man bør huske på er at  det vil ta en stund før Horde får en skikkelig mengde paladins, og alliance får bra med Shamans. Derfor kommer nok shamans forsatt til å dominere horde og paladins i allaince en god stund..

7232340[/snapback]

 

 

ooo hele 3 uker eller noe tenker jeg det tar før de første guildene har ett par dedikterte shamans / Paladins... er jo bare å leie koreanere eller noe... tar jo faen ikke lange tiden for dem.

7239192[/snapback]

 

Joda, man ser sikkert raskt en del av dem, men det vil ta en stund før de fleste guilder har en skikkelig mengde Paladins. Det er ganske mange folk som må lvle opp til 70.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...