Gå til innhold

GOW på lager i Norge!


Dec

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Da fikk jeg mailen ifra de :( Faen! Men bestilte det på Zailor.no for 619,- inklusivt frakt. Håper ikke de er utsolgt..

7244888[/snapback]

 

Bestilte den fra Zailor.no jeg også. Tydet på at de hadde nok iallefall. For fikk denne beskjeden:

 

"Du kan kontakte oss igjen neste uke og høre, men vi håper å sende ut spillet

allerede på onsdag fra oss og da har du det hos deg på torsdag eller fredag."

 

Bestilte Collectors Edition. Så ifølge den meldingen ser det ut som de får nok av den versjonen.

Lenke til kommentar
hva er det folk stresser sånn over her, bare stikk innom elkjøp de nærmeste dagene og kjøp det for 450 ! 619 fra Zailor DOTT NO er trolig... ooutch..

7245065[/snapback]

 

619 kr er Collectors Edition versjonen da

7245095[/snapback]

 

ja ? de selger Collectors for 549 på absolutt spill tror jeg... Vet ikke hva prisen blir hos elkjøp, men tror ikke det blir noe dyrere...

Lenke til kommentar
hva er det folk stresser sånn over her, bare stikk innom elkjøp de nærmeste dagene og kjøp det for 450 ! 619 fra Zailor DOTT NO er trolig... ooutch..

7245065[/snapback]

 

Er ikke lansering den 17 da?

7245081[/snapback]

 

nettopp. jeg tviler på at Elkjøp selger spillet før den 17, med mindre de får tillatelse av microsoft.. (men det er lov å håpe at noen driter seg ut og setter det i hyllene når det kommer inn - slik som skjedde på Expert da BF2142 ble lansert)

Lenke til kommentar
Sitat fra komplett.no; "17 November lanseres årets kanskje største spill. Det nyskapende skytespillet Gears of War fra Epic får terningkast 6 på VG.no og 10/10 på Gamereactor.no. Forhåndsbestill årets spillopplevelse nå!"

 

Tror ikke de blir sendt før da.. :ph34r:

7245201[/snapback]

erfaringsmessig har jeg fått spillet sendt med en gang de har det på lager.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...