Gå til innhold

Prøver meg på motesjangeren


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Dette bildet var ikke noe særlig bra. Ser at du prøver å få frem et litt snatchy bilde, men jeg synes du bommer en del. Den ene foten og den ene armen er utenfor bildet. Svarte sko mot svart bakgrunn gjør at det ser ut som om foten bare "stopper". Den hvite shortsen stjeler mye oppmerksomhet. Hodet skulle kanskje vært vendt mot kameraet, blir noe feil med den konturen der. Hvis meningen var at at du skulle få frem klærne så fungerer det dårlig med den mørke blåfargen, alt blir ganske likt. Dårlig lys, skulle vært et lys som ga mer kontraster og liv i bildet. Den mørke bakken mot denhvite shortsen får det til og se ut som om hun ikke sitter på bakken. Dette ble kanskje litt mye kritikk, men det er jo dette forumet er til, ikke for å vise frem bildene sine ;)

Lenke til kommentar

Det beste jeg kan si er at dama ser skikkelig digg ut! :dribble: Ellers er det en del som kunne vært bedre. Modellen må selvsagt ikke kikke inn i kameraet, men her ser det ut som hun vrir seg unna og lengter et annet sted. Synes også det er uheldig at du ikke har fått med hele foten, og det samme gjelder armen. Som andre nevner drukner klærne også litt i bakgrunnen, noe som kan være et tegn på at en fargeversjon kanskje hadde vært å foretrekke her. :hmm:

 

Men dama var som sagt bra, øv deg gjerne mer med henne, og post resultatene her... ;)

Lenke til kommentar

Du har kuttet deler av det ene beinet og armen.

Desutten har du gitt bildet et blåskjær, som gjør at man ikke kan se klærene slik som de egentlig er. Man ser heller ikke stort av klærene på måten hun sitter på.

 

Du har litt å jobbe med. Men stå på ;)

Endret av erixz
Lenke til kommentar
Det beste jeg kan si er at dama ser skikkelig digg ut!  :dribble:  ...

...Men dama var som sagt bra, øv deg gjerne mer med henne, og post resultatene her... ;)

7225594[/snapback]

:yes:

 

Synes bena kom litt for godt frem i bilde, (egentlgi ikke :innocent: ) med tanke på at det på et motbilde er klærene som egentlgi er det viktige. Samt at den hvite shortsen var i overkant stor kontrast til resten av bilde som var relativt mørkt.

Lenke til kommentar

Hei Mads

 

Jeg har sett så utrolig mye bedre bilder fra deg en dette, jeg vet hva du er god for å dette når ikke opp til dine andre bilder.

 

Bilder av mennesker er vanskelig, det er noe av det vanskeligste innen fotografering mener jeg.

 

Det blir rett og slett for mye rot etter min menig, for mye armer og ben, er ikke helt sikker på om jeg liker utsnittet.

Lenke til kommentar

Jeg vil gjerne se ett større utsnitt hvor armen og benet har fått livets rett.

 

Ellers synes jeg at bildet og jenta her helt ok de, hadde du ikke selv nevnt at det var mote du ville ha frem ville jeg ikke reagert så negativt i grunn.

 

Neste gang bør du velge en bakgrunn som skaper større kontrast mot klærne, her glir påde jenta og klærne i ett med bakgrunnen siden det i sorthvitt er liten forskjell i fargene deres.

Endret av Fulgu
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...