Gå til innhold

Gears of War-Livevenner!

Kaiuss

Anbefalte innlegg

Skrevet
hvor mange kan en ha på vennelista si egentlig? Noen som har peiling?

7236503[/snapback]

jeg har hørt 100 stk. men jeg har egentlig ikke peiling

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Noen legg meg til da ! jeg har liksom en venn så langt  :(

7235620[/snapback]

Ideelt sett burde jo "alle legge til alle", men det kommer jo neppe til å skje uansett, hehe... Men det er enkelt å legge til masse folk ved å bruke klipp- og limmetoden jeg har beskrevet i den første posten (oppdatert igår) :)

Skrevet

Hei, var på xbox.com å for på ''min xbox'' venner. osv.

Men fant ikke ut hvordan jeg kan legge til venner:S

kan noen hjelpe. :(

Thanks for all :D

Skrevet

Ja på "my xbox" også "Friends" da kommer det opp ei liste over alle vennene dine sant!

der har du ei lita boks der det står: "Enter Gamertag below:" er ett lite kvitt felt du kan skrive inn gamertag i også trykker du knappen "add friend"

Skrevet

gå på xbox.com > sign inn > trykk på gamertagen din > velg "vis venner" > så står det "oppgi spillerkode nedenfor", så skriver du inn navnet på den du skal adde og trykker legg til.. håper dette var forståelig :)

Skrevet

omg er alle moddene 5 her eller !! Dette er jo barnehage forum i øverste divisjon ?? Hva skjer a bagera ? Har ingen modder her sans for humor WHAT SO EVER eller ?? Skriver du noget som er litt utenfor temaet eller har litt humor så blir tråden stengt og du blir kasta ut... Er jo helt katastrofe..

på teamxbox forumet aksepterer dem hvertfall humor da.. damn MAYNE !

Skrevet

Dette blir grisefett gutar!

Eg er så evig klar.

Har bestillt spelet frå gamezone.no. Tvilar på at eg har det før 17. - kansje til og med 18.

Men tvilar på at dykk er lei av GOW allereie då ;)

Skrevet

Detta kan ikke engang jeg gå glipp av! Har til og med fått rota meg til å registrere meg for å være med på GoW-leken...

Ber jevnlig til høyere makter nå (absoluttspill.no) om tidlig sending :innocent:

Gamertag: Leaded Clown

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...