Gå til innhold

Poll: Hvilket Kit bruker du mest i BF2142?


Hvilket Kit bruker du mest i BF2142?  

132 stemmer

  1. 1. Hvilket Kit bruker du mest i BF2142?

    • Recon
      33
    • Assault
      48
    • Engineer
      18
    • Support
      33


Anbefalte innlegg

Spiller mest Assualt, men holder på å unlocke Engineer klassen nå. Generelt sett så pleier jeg å spille Assualt hvis det ikke foregår noe godt lagspill på serveren og Engineer hvis jeg er i en god gruppe som holder sammen.

 

Motion-mines er imba! Går igjennom active defence og greier! En mine er nok til å drepe personene i en buggy, to stykker er ved god plassering nok til å ta ut en tanks! Nå må jeg bare få tak i Pilumen.

 

Det er forøvrigt stygt morsomt å kjøre noen AR-Rockets i hue på den stakkarslige snipern som prøver febrilsk å plugge deg i hodet fra 200m avstand.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

For min del går det (enn så lenge) kun i Recon. Eg har låst opp alt bortsett frå Lambert Carbine. Eg er den typen som likar å leggje meg til på ein post (med ryggdekning frå eit par anti-personellminer) og plaffe ned folk på god avstand med Zeller + siktestabilisator... :cool:

 

Tenkte å begynne å spele litt Engineer og etter kvart, for å få litt variasjon.

Endret av Garegaupa
Lenke til kommentar
For min del går det (enn så lenge) kun i Recon. Eg har låst opp alt bortsett frå Lambert Carbine. Eg er den typen som likar å leggje meg til på ein post (med ryggdekning frå eit par anti-personellminer) og plaffe ned folk på god avstand med Zeller + siktestabilisator... :cool:

 

Tenkte å begynne å spele litt Engineer og etter kvart, for å få litt variasjon.

7262747[/snapback]

 

Recon + Abilities er det som gjeller! :p +granades, sprint og regen.. kan praktisk talt løpe lenge :)

 

Noen som har prøvd Lambert-assault rifle? finner kun zeller-uplocken bra av våpen.. (kun den som står uprøvd igjen.. )

Lenke til kommentar

Har unlocka alt på recon uten Zellern og Lambert cabine. Så tipper jeg bruker neste unlock på Zellern... blir bra d!

 

Spiller mer eller mindre kun recon, men d ironiske er at jeg hater andre snipere.

...Ligger å camper og plokker frontline soldater som prøver å ha d morro. Hehe, men d blir jo ikke mye bedre enn d da:D

Lenke til kommentar
Har unlocka alt på recon uten Zellern og Lambert cabine. Så tipper jeg bruker neste unlock på Zellern... blir bra d!

 

Spiller mer eller mindre kun recon, men d ironiske er at jeg hater andre snipere.

...Ligger å camper og plokker frontline soldater som prøver å ha d morro. Hehe, men d blir jo ikke mye bedre enn d da:D

7265033[/snapback]

 

Kjenner meg igjen der :!:

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

For meg er Assult kittet overlegetnt. Det har ress, heal og de beste nær kamp våpenene. Og jeg foretrekker Voss høyt over Baur, til tross for at jeg har brukt Baur mye lengre.

 

Support fungerer ikke bra nok i close combat for meg. Og Ammo supplies kan ikke sammenlignes med res og heal.

 

Recon er greit nok om man må ta ut tanks, og har de usannsynlig kjipe APM minene som irriterer meg grenseløst. Makan til no-skill kills er det ikke makan til.

Carbine våpenet er greit nok, men kan ikke sammenlignes med assult våpnene.

 

Engineer missliker jeg. Mest fordi de er så dårlige i forrhold til Anti Tank i BF2. Vanskeligere å kontrollere guided missiles og tanskene må skytes bakfra eller fra siden, eventuelt i beina på walkere. Minene er grei når man får unlocket det.

Anti tank rifle unlocken er for vanskelig å treffe med. Prosjektilet har lav fart, så om målet ditt beveger på seg så er man dømt til å bomme.

Lenke til kommentar
Engineer missliker jeg. Mest fordi de er så dårlige i forrhold til Anti Tank i BF2. Vanskeligere å kontrollere guided missiles og tanskene må skytes bakfra eller fra siden, eventuelt i beina på walkere. Minene er grei når man får unlocket det.

Anti tank rifle unlocken er for vanskelig å treffe med. Prosjektilet har lav fart, så om målet ditt beveger på seg så er man dømt til å bomme.

7647113[/snapback]

 

Vanskeligere å kontrollere? Synes det er omtrent det samme. Pluss det at man har oneshot-kill bakfra gjør det morsomt. Minene er jo helt overlegne! Legge en liten haug på et passeringspunkt så er det garantert kill..

 

Har nå faktisk spilt til sølv på alle klasser minus support som jeg er 1-2 timer unna. Har vel marginalt spilt mest assault. Voss herjer..

Lenke til kommentar
Engineer missliker jeg. Mest fordi de er så dårlige i forrhold til Anti Tank i BF2. Vanskeligere å kontrollere guided missiles og tanskene må skytes bakfra eller fra siden, eventuelt i beina på walkere. Minene er grei når man får unlocket det.

Anti tank rifle unlocken er for vanskelig å treffe med. Prosjektilet har lav fart, så om målet ditt beveger på seg så er man dømt til å bomme.

7647113[/snapback]

 

Vanskeligere å kontrollere? Synes det er omtrent det samme. Pluss det at man har oneshot-kill bakfra gjør det morsomt. Minene er jo helt overlegne! Legge en liten haug på et passeringspunkt så er det garantert kill..

 

Har nå faktisk spilt til sølv på alle klasser minus support som jeg er 1-2 timer unna. Har vel marginalt spilt mest assault. Voss herjer..

7647868[/snapback]

Problemet er vel at som engeneer blir man voldtatt av assult, support og recon. I BF2 kunne man drepe med raketten og med DAO-12 haglen.
Lenke til kommentar

zappy: Tja, eg veit no ikkje heilt det... Eg har hatt brukbar suksess med å forsvare meg med maskinpistolen som Engineer har, samt at viss du har låst opp Pilum så kan denne og brukast, med stor suksess, til nærforsvar mot infanteri. Engineer er trass alt aldri meint å skulle kjempe direkte mot infanteri, så det teke i betraktning så tykkjer eg at denne klassen klarar seg fint! :)

Endret av Garegaupa
Lenke til kommentar
zappy: Tja, eg veit no ikkje heilt det... Eg har hatt brukbar suksess med å forsvare meg med maskinpistolen som Engineer har, samt at viss du har låst opp Pilum så kan denne og brukast, med stor suksess, til nærforsvar mot infanteri. Engineer er trass alt aldri meint å skulle kjempe direkte mot infanteri, så det teke i betraktning så tykkjer eg at denne klassen klarar seg fint! :)

7671142[/snapback]

 

Jeg vil gjerne bevitne at det gjør ganske vondt å få en et prosjektil fra en Pilum smelt mellom øynene. Jeg liker det mindre og mindre for hver gang det skjer.

 

Ellers veksler mellom Assault og Recon når jeg spiller. Jeg stemte Assault her siden det er det jeg ender opp med å falle tilbake på til slutt likevel, men valgetav kit kommer an på humør og situasjon.

Unlocket alt bortsett fra Voss L-AR (kvinnevåpen) til Assault først, før jeg begynte på Recon. Fikk akkurat unlocket Lambert, veldig behjelpelig når man skal komme seg frem til en Titan Console, de svære riflene blir fort litt uhamslige i nærkamp. På den annen side, det at riflen er så ubrukelige i nærkamp har mye av skylden for at jeg nå har en Silver Pistol Commendation Badge. :p

Og Lambert skuffer litt. Puslete i forhold til Bauren jeg vanligvis jogger rundt med - nesten så jeg blir fristet til å bare kjøre Sniper Rifle og bruke pistolen i nærkamp. Det har jo virket til nå.

 

Engineer og Support liker jeg ikke våpenmekanikken på, så jeg spiller ikke det noe særlig.

Lenke til kommentar
Uten tvil assault! Baur + Defillibrator + PR-74 Rockets = Uslåelig!

 

Har for mange gull/sølv/bronse pga det oppsettet  :D

7680720[/snapback]

Jeg brukte kun Baur i begynnelsen (omtrent 1500 kills), men etter jeg gikk over til Voss kommer jeg aldri til å gå tilbake. Baur er mye kraftigere, men har veldig høyt rekyl som betyr at man må skyte i små bursts. Det verste med Baur derimot er at den kun har 20 kuler i magasinet, mens voss har 40. Det har alt å si.

 

Hinn dagen fikk jeg meg forresten en kill steak på 31 med vossen på Camp Gibraltar. :)

Lenke til kommentar
Voss er bare nooby, det beste med Baur er å eie folk som trur de er så kule med voss :D

7733395[/snapback]

Stats lyger ikke.

En kule i vossen gjør 25 skade.

En kule i Bauren gjør 32 skade.

I ett magasin i vossen ligger det 1000 skade.

I ett magasin i bauren ligger det 640 skade.

Vossen skyter 1000 RPM, men kan ikke huske hvor fort Bauren skyter, men det er betydelig tregere.

Rekylet i vossen er mye lavere enn bauren, noe som gjør at man kan pumpe ut flere kuler på kortere tid, med mer nøyaktighet.

Voss har 40 skudd i magasinet.

Baur har 20 skudd i magasinet. Og du vet hvor ofte man dør fordi man er tom for kuler.

 

Har ikke det noe å si så skal jeg gi meg. Bauren er uslåelig i enkelte situasjoner, men Voss er stort sett overlegen, noob friendly eller ikke. Skal nevnes at bauren er gøyere å skyte med.

Endret av zappy
Lenke til kommentar
zappy: Tja, eg veit no ikkje heilt det... Eg har hatt brukbar suksess med å forsvare meg med maskinpistolen som Engineer har, samt at viss du har låst opp Pilum så kan denne og brukast, med stor suksess, til nærforsvar mot infanteri. Engineer er trass alt aldri meint å skulle kjempe direkte mot infanteri, så det teke i betraktning så tykkjer eg at denne klassen klarar seg fint! :)

7671142[/snapback]

Problemet ligger i at det som oftest er fientlig infanteri i nærheten og noe mer balansert burde det være. Assult har tross alt store fordeler med de andre tingene de har. I BF2 kunne man løpe rundt som Anti Tank nettopp fordi man kunne ta ut infanteri med det.

 

Pilium, er det prosjektil anti tank våpenet? Lite splash, så man må nesten treffe dead on. Kan ikke styres, så virker ikke på bevegende targets. Det fungerer selvfølgelig av og til, men det er langt ifra godt nok.

Lenke til kommentar
zappy: Tja, eg veit no ikkje heilt det... Eg har hatt brukbar suksess med å forsvare meg med maskinpistolen som Engineer har, samt at viss du har låst opp Pilum så kan denne og brukast, med stor suksess, til nærforsvar mot infanteri. Engineer er trass alt aldri meint å skulle kjempe direkte mot infanteri, så det teke i betraktning så tykkjer eg at denne klassen klarar seg fint! :)

7671142[/snapback]

Problemet ligger i at det som oftest er fientlig infanteri i nærheten og noe mer balansert burde det være. Assult har tross alt store fordeler med de andre tingene de har. I BF2 kunne man løpe rundt som Anti Tank nettopp fordi man kunne ta ut infanteri med det.

 

Pilium, er det prosjektil anti tank våpenet? Lite splash, så man må nesten treffe dead on. Kan ikke styres, så virker ikke på bevegende targets. Det fungerer selvfølgelig av og til, men det er langt ifra godt nok.

7740534[/snapback]

 

Øvelse gjør mester ;-) Jeg digger pilumen. Til infanteri er den jo håpløs, men da har man jo en smg som jeg synes fungerer helt ok. Engineer med motionmines og pilum er jo en kickass kombinasjon på maps som har en del hardware. :-)

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...