Gå til innhold

Dårlig Nwn2 ytelse?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Er masse prat om dette på det offisielle forumet, så langt er det ikke mye mer man kan gjøre enn å skru av div. ting i options, som i noens tilfelle vil føre til dårligere grafikk selv om man har det råeste av maskinvare der ute.

Hvorfor det er slik vet jeg ikke, men forhåpentligvis blir det bedre med patcher og tiden.

 

Uansett noe jeg fant som hjalp veldig for meg, var å force vsync til av i nvidia control panelet mitt.

Lenke til kommentar
Fungerer utmerket hos meg, kjører alt på max på 1440x900, eneste jeg ikke har på er skygger, vannrefleksjon og AA. Ligger på 25+ fps med noen få unntak.

7223216[/snapback]

 

og du er fornøyd med 25-30FPS? Jeg gidder ikke spille et spill jeg hvis FPS dropper lavere enn 35-40.. kall meg kresen ..

Lenke til kommentar
Fungerer utmerket hos meg, kjører alt på max på 1440x900, eneste jeg ikke har på er skygger, vannrefleksjon og AA. Ligger på 25+ fps med noen få unntak.

7223216[/snapback]

 

og du er fornøyd med 25-30FPS? Jeg gidder ikke spille et spill jeg hvis FPS dropper lavere enn 35-40.. kall meg kresen ..

7242081[/snapback]

 

I alt annet enn RPG er det for lite, men når skjermbildet beveger seg så tregt så merker du ikke at det hakker, stort sett ligger fps på 30-50 og da klager jeg ikke, bare innimellom det dropper under 30. Om du hadde kunnet spille det i FPS-perspektiv hadde nok jeg og klaget, men i fugleperspektiv trenger du ikke 60 fps for at det skal flyte ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...