BigJaffa Skrevet 4. november 2006 Skrevet 4. november 2006 Eg har ein WarCraft 3 påse som eg fekk med da eg kjøpte spelet. Da som han fyren sa da var at det var kunn nokon få som fekk ein slik spåse når dei kjøpte spelet... Men eg er ikkje sikker på om det er heilt sant... Men no lurer eg litt på kor mykje den påsen er vert, det er ikkje noko skade på den..... Eit bilde av påsen.....
BigJaffa Skrevet 4. november 2006 Forfatter Skrevet 4. november 2006 Vist den er laga i eit begrensa antal så er den sikkert vert ein 100 lapp trur eg men vist det finnest ein heil drøss så tviler eg på at den er vert noko... Men eg hadde håpa på at noko viste noko
Dr3as Skrevet 4. november 2006 Skrevet 4. november 2006 Sjekket ebay og lignende om andre selger det?
nabbskall Skrevet 5. november 2006 Skrevet 5. november 2006 Eg har ein WarCraft 3 påse som eg fekk med da eg kjøpte spelet. Da som han fyren sa da var at det var kunn nokon få som fekk ein slik spåse når dei kjøpte spelet... Men eg er ikkje sikker på om det er heilt sant... Men no lurer eg litt på kor mykje den påsen er vert, det er ikkje noko skade på den..... Eit bilde av påsen..... 7215692[/snapback] tja.. en tier kanskje?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå