Gå til innhold

ny telefon, bra mp3 og kamera viktig

mogg418

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei

Holder på å kjøpe meg Tytn her, men har dere noen forslag.

Har kjøpt ny laptop så trenger streng tatt ikke tytn.

Hvilken telefon har beste kombinasjon av kamera og mp3spiller? Har sett på W850, men kameraet mangel AF og det er ikke bra.

Kom med forslag da vel

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Hei    Holder på å kjøpe meg Tytn her, men har dere noen forslag.  Har kjøpt ny laptop så trenger streng tatt ikke tytn.    Hvilken telefon har beste kombinasjon av kamera og mp3spiller? Har sett på W850, men kameraet mangel AF og det er ikke bra.    Kom med forslag da vel

Vil anbefale w810i.

Den har ganske bra kamera, og walkman-funksjonen fungerer utmerket.

Dessuten er minnekort ikke spesielt dyre nå, så det skal vel egentlig heller ikke være noe problem.

Har hatt denne siden juni, beste mobilen jeg har hatt :thumbup:

Skrevet

Jeg har hatt en W810i jeg en gang i tiden. Studentlivet er tøft, og man er desverre ofte trøtt om morran. Greide å søle kaffe over min kjære telefon. Har erstattet denne med en W850i og har lite å negativt å si om dette, men det er et par ting.

- Skyvemekanismen er ikke helt fast, men ikke like ille som 6280.

- Når man er inne i menyen og slider telefonen ned, så aktiveres ikke tastelås.

- Man avslutter ikke samtalen når slideren er nede.

- Ikke autofokus på kameaet.

- Litt ustabil BT

Men ellers er den knall. De negativene momentene jeg har nevnt ovenfor er til å leve med, er ikke helt krise, nesten en tilvenningssak.

Kan anbefales!

Skrevet

Litt offtopic men

Ettersom jeg leser i tester så kan den nedover tasten være litt pain,er den det?

Og når du er inne i menyen og slider telefonen ned,går den da ut til "forsiden"?

Jeg er veldig i tvil på om jeg skal ha k800i eller w850i så synspunkter hadde vært flott.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...