Gå til innhold

Neverwinter nights 2 hjelp tråden.


Anbefalte innlegg

Tengte jeg fikk lage en "sitter fast i nwn 2 tråd" for å få hjelp selv, og kutte ned på tråder angående hjelp av nwn2.

 

Jeg sitter faktisk fast i tutorialen. Jeg skal pickpockete han Green karen. jeg har han ungen som fungerer som rogue, men jeg skjønner ikke hvordan jeg skal pickpocke han karen. prøvd alt. Hvordan gjør jeg det?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg driver å lurer på noe om mainquesten når du har kommet til neverwinter.

 

 

Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor
Jeg skal komme meg inn i blacklake district og jeg vil velge den gode veien. Men jeg får ikke pratet med hu dama som kan få meg inn i city guarden. Døra til huset hu er i er låst. MÅ jeg ta evil veien og hjelpe hu dama som vil overta hele byen?
Lenke til kommentar
Jeg lurer bare på om jeg har missa noe eller går det faktisk ikke ann å chatte med partymedlemmene Kotor/Jade Empire style? Altså, klikke på dem og snakke med dem når jeg vil. Litt frustrerende hvis det ikke går ann for den featuren liker jeg i rpg-spill. =)

7222002[/snapback]

 

Går det. du høyre museklikker og holder den inne. så tar du på "talk"

:)

Lenke til kommentar
guarden sa at det var huset midt i trade quarteret. og utenfor huset der står det et city guard skilt.

7221863[/snapback]

Altså "første" gang du skal velge side er det Cityguard HQ i Dock District du skal oppsøke. Først etter at du har gjort noen oppdrag der for Comrick (sp?) så skal du til HQ i Merchant District.

Lenke til kommentar
guarden sa at det var huset midt i trade quarteret. og utenfor huset der står det et city guard skilt.

7221863[/snapback]

Altså "første" gang du skal velge side er det Cityguard HQ i Dock District du skal oppsøke. Først etter at du har gjort noen oppdrag der for Comrick (sp?) så skal du til HQ i Merchant District.

7230209[/snapback]

 

 

Ja jeg fant ut at jeg hadde gjort en quest for han slemme blackmailern og da kunne jeg ikke verve meg til city guard tjenesten. så jeg måtte loade en annen savegame.

Lenke til kommentar
Andre som sliter med å få korrupt patch når en bruker update-programmet som følger med spillet ?

7238914[/snapback]

De slap 1.02, som var en "hot-fix" på blackout-buggen, tidligere i dag. Men en del rappoterte at de ikke fikk spilt spilleti det hele tatt etter å ha oppdatert til 1.02. Derfor trakk Obsidian tilbake patch'en etter ikke alt for mange timer. De sliter med å finen problmet siden det ikke eksisterer i det hele tatt på dems testmaskiner. Excutive Producer har nærmest lovet en fikset 1.02 i morgen.

Endret av SirGalrim
Lenke til kommentar

Hva er greia med Blade Golemen, da?

Kan jo ikke dø?

 

Edit: Var visst en bugg leste jeg... må kontrollere hovedpersonen din under kampen. ellers mister du en cutscene og da bugger det seg til....

fungerte bra for meg

 

det er sant det som de skriver i spillet: save ofte!

Endret av jaws733
Lenke til kommentar
Edit: Var visst en bugg leste jeg... må kontrollere hovedpersonen din under kampen. ellers mister du en cutscene og da bugger det seg til....

7240599[/snapback]

Ja det er nettopp denne feilen som skulle bli rettet i 1.02-hotfix'en. Feilen skjer ved blade golemet og ved 2(+) cutscenes senere i spillet.

Lenke til kommentar
Jeg traff på den buggen ved en av de cutscene. Var frustrernde helt til jeg fant ut hvordan man unngår det. Jeg drev heletiden og micromanaget Qara.

7243523[/snapback]

Hehe, akkurat samme her. Å slippe Qara fri til å kaste magi selv er livsfarlig! Hun teppebomber jo hele gruppa si før noen i det hele tatt kommer bort til en fiende for nærkamp. :ermm: De andre casterne er litt flinkere da, men det er kanskje fordi de har et arsenal kun bestående av dødelig angrepsmagi. :D

Endret av SirGalrim
Lenke til kommentar

Hvis man ønsker si noe, eller spørre om noe spesifikt relatert til et bestemt spill, så er man velkommen til å starte en tråd om det man har på hjertet. Vi ønsker ikke en haug med store samletråder for ulike produkter på forumet, fordi det er uoversiktelig og lite brukervennlig. Håper på forståelse for dette. Tråden stenges.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...