DP Rusher Skrevet 4. november 2006 Skrevet 4. november 2006 Two Worlds - Alt som ser ut som Oblivion har potensiale Alan Wake - Ser ut til å bli utrolig stemningsfult. Twin Peaks assosiasjoner Forza Motorsport 2 - Blir kanskje det beste bilspillet som er laget. Mass Effect - Bioware er alene grunn til å skaffe seg spillet. +mange andre!
Bear^ Skrevet 4. november 2006 Skrevet 4. november 2006 Følgende titler ser jeg frem til.. Alan wake: Spillet høres ut som en frisk pust i spilleverden. Den har en spennende historie, stort område å boltre seg i og fin grafikk. At det er Remedy, som står bak Max Payne spillene, gir meg bare ennå større forhåpninger, noe som i seg selv er farlig da jeg står i fare for å bli meget skuffet når det kommer. HL2:E2: Half-Life serien er en spilleserie som fortsetter å imponere gang på gang på gang. HL2 hadde jeg venta på ufattelig lenge og ventinga var verd det. HL2:E1 så jeg på med skeptiske øyne for jeg liker egentlig ikke episode spill. Men det leverte det som det skulle levere så nå venter jeg i spenning på fortsettelsen. STALKER: Selv om spillet er blitt utsatt gang på gang, venter jeg fremdeles på at det skal gå gold. Selv om enkelte elementer er fjernet (ettersom jeg har hørt) høres spillet meget morsomt ut og jeg tror det kan bli bra. Dragon Age: Venta lenge på dette, siden jeg spilla NWN for første gang og kom over Biowares hjemmesider. Ikke mye info er kommet om det egentlig, men utfra screens og det jeg har lest ser dette ut til å bli et bra spill. Zelda: TP: Zelda-serien+bear^= . Ingen andre spill har gitt meg så mye glede som Zelda serien. OoT var et spill som jeg spillet gang på gang på gang (har vel fullført det 100% minst 15 ganger) og det spiller jeg den dag i dag. Ser frem til dette spillet, som ser ut som det har megafin grafikk og leverer den gode gamle Zelda stilen til Wii.
Averon Skrevet 4. november 2006 Skrevet 4. november 2006 Mass Effect Gears of War Halo 3 Alan Wake Crysis Stalker (når det eventuelt måtte komme)
psike Skrevet 6. november 2006 Skrevet 6. november 2006 - Spore - Warhammer online - The burning crusade (litt iallfall) - Nye c&c - Settlers 6 - Monkey island 5! (*drømme*)
MrVilla Skrevet 8. november 2006 Skrevet 8. november 2006 Venter som alltid på Soldier of Fortune 3, men det kan jeg visst bare drømme om Det er dette FPS spillet som har gitt meg mest glede så en oppfølger ville virkelig vært stort. Bortsett fra det så venter jeg ikke på noen bestemte spill. Anskaffet meg nettopp det jeg ville ha mest, og det var Flight Sim X Deluxe
espinos Skrevet 8. november 2006 Skrevet 8. november 2006 All Points Bulletin! gleder meg til å være purk!
Bloody Mess Skrevet 8. november 2006 Skrevet 8. november 2006 Baldur's Gate 3 og Fallout 3. Hadde ikke gjort noe med en oppfølger eller remake av Terminator: SkyNET heller.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå