Gå til innhold

Noen her som fortsatt spiller Silent Hunter 3?

Anbefalte innlegg

• 3 uker senere...
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei, nå er jeg usikker på om denne posten er gammel, men ja , jeg spiller fortsatt SH3, og ja, jeg har Grey Wolves moden :)

Slå av en prat med meg da vel, så kan vi diskutere SH3 :) sikkert flere her på Gamer som spiller SH3 vel ?

• 3 uker senere...
  • 1 måned senere...
Skrevet (endret)
Vel, det er helt riktig tidspunkt å fornye interessen sin for Silent Hunter 3, siden über-modden GWX kommer om noen få dager. (laget av Grey Wolves-gjengen)

Her er trailer:

http://www.youtube.com/watch?v=xZ_B-Jd4jrI

Her er nedlastbar manual(!) på over 180 sider(!):

http://hosted.filefront.com/bigboywooly/

7505387[/snapback]

For de som ikke har helt fått det med seg, så er GWX-modden nå ute for lenge siden. GWX har gjort Silent hunter 3 til det som det opprinnelig skulle være. GWX er en god ting å ha som en "oppvarming" til SHIV slippes i Mars! :thumbup:

Edit: Det er for tiden også en norsk oppdatering under produksjon, kalt "norops".

link til denne siden: Norops

Ta en titt på Subsim og sjekk ut forumene for de seneste nyhetene og oppdateringer/mods til denne fantastiske ubåtsimulatoren! :w00t:

Endret av _Seth_
Skrevet (endret)
Halloen, Kaleun! :!:  Du googlet, tipper jeg? (Hilsen Stabiz)

7898234[/snapback]

Halla Stabiz! Joda, google er min venn! Regna nesten med at det var deg bak "Koronag", da.. :D

@Hrisebro: Etter du har prøvd GWX, vil du ikke prøve noe annet! :thumbup::thumbup::thumbup:

Endret av _Seth_
Skrevet

GWX er så bra at jeg får vondt. Nye Flotillas, nye havner, historiske scriptede operasjoner (om du drar til Normandie på riktig dato vil du se D-Day, feks),hauger av nye (nydelige) skip, forbedret ubåt-behaviour, allierte ubåter(!), fly med Leigh Light og raketter, osv, osv. Den desidert beste moden jeg har prøvd, uansett spill.

Jeg vil gå så langt som å kalle det en dritstor patch. :D

Skrevet
Har dere link til den DWX modden?

7902116[/snapback]

Her er link: GWX

Last ned ALLE filene , fra GWX installer.exe til og med GWX-5.bin. Husk også å last ned 23 december corrections, da disse fikser noen småbugs..

Plasser alle filene(fra .exe til og med gwx-5.bin) i samme folder, og start .exe fila.

Husk å ha en ren installasjon av SHIII + patch 1.4b installert før dere installerer GWX!

Inni SHIII GWX finnes et program kalt JSGME (Eller jonesoft generic mod enabler). Plasser hele folderen med 23 december corrections inni folderen SHIII/MODS. Start JSGME, og aktiver 23 december corrections med denne.

Lykke til, bare spør hvis det er no, da!

Skrevet
Nå frister dere meg veldig til å begynne å spille SH3 igjen.

Skal jeg eller skal jeg ikke installere SH3 i kveld? :hmm:

7901373[/snapback]

Jeg vil ikke anbefale det, jeg har store ringer rundt øynene ennå etter timesvis i Atlanteren. :!:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...