koronag Skrevet 3. november 2006 Skrevet 3. november 2006 (endret) I så fall bør man få med seg den magiske Grey Wolves mod`en som har vært ute en stund. Og om et par uker kommer GWX, den neste super-mod`en fra gutta bak Grey Wolves! Uansett, her er en video fra Grey Wolves: http://www.youtube.com/watch?v=PO8OmcmAhgg Endret 13. februar 2007 av koronag
TanglewoodD Skrevet 22. november 2006 Skrevet 22. november 2006 Hei, nå er jeg usikker på om denne posten er gammel, men ja , jeg spiller fortsatt SH3, og ja, jeg har Grey Wolves moden Slå av en prat med meg da vel, så kan vi diskutere SH3 sikkert flere her på Gamer som spiller SH3 vel ?
TanglewoodD Skrevet 23. november 2006 Skrevet 23. november 2006 Selvsagt, men en blir veldig kjapt dritt lei ta det
Ozelot Skrevet 14. desember 2006 Skrevet 14. desember 2006 Venter bare på SH4, så er det ut i butikken og kjøpe spillet
Fjelldal83 Skrevet 14. desember 2006 Skrevet 14. desember 2006 Hei, jeg var veeeldig hektet på SH3 nå i høst. Utrolig flott spill og jeg ser veeeldig fram til etterfølgeren
Smooth Ceiling Skrevet 14. desember 2006 Skrevet 14. desember 2006 (endret) Må bare rydde opp plass på HDen så skal jeg innstallere det igjen Edit: Glemte å si at den videoen ser herlig ut! Endret 14. desember 2006 av Sundiver
-sparks- Skrevet 14. desember 2006 Skrevet 14. desember 2006 fikk liksom aldri tid til å se på det spillet, skal sjekke det ut nå i juleferien
koronag Skrevet 15. desember 2006 Forfatter Skrevet 15. desember 2006 Vel, det er helt riktig tidspunkt å fornye interessen sin for Silent Hunter 3, siden über-modden GWX kommer om noen få dager. (laget av Grey Wolves-gjengen) Her er trailer: http://www.youtube.com/watch?v=xZ_B-Jd4jrI Her er nedlastbar manual(!) på over 180 sider(!): http://hosted.filefront.com/bigboywooly/
_Seth_ Skrevet 8. februar 2007 Skrevet 8. februar 2007 (endret) Vel, det er helt riktig tidspunkt å fornye interessen sin for Silent Hunter 3, siden über-modden GWX kommer om noen få dager. (laget av Grey Wolves-gjengen) Her er trailer: http://www.youtube.com/watch?v=xZ_B-Jd4jrI Her er nedlastbar manual(!) på over 180 sider(!): http://hosted.filefront.com/bigboywooly/ 7505387[/snapback] For de som ikke har helt fått det med seg, så er GWX-modden nå ute for lenge siden. GWX har gjort Silent hunter 3 til det som det opprinnelig skulle være. GWX er en god ting å ha som en "oppvarming" til SHIV slippes i Mars! Edit: Det er for tiden også en norsk oppdatering under produksjon, kalt "norops". link til denne siden: Norops Ta en titt på Subsim og sjekk ut forumene for de seneste nyhetene og oppdateringer/mods til denne fantastiske ubåtsimulatoren! Endret 8. februar 2007 av _Seth_
koronag Skrevet 8. februar 2007 Forfatter Skrevet 8. februar 2007 Halloen, Kaleun! :!: Du googlet, tipper jeg? (Hilsen Stabiz)
Håvard Skrevet 8. februar 2007 Skrevet 8. februar 2007 Installerer nå Lenge siden jeg spilte dette...
_Seth_ Skrevet 8. februar 2007 Skrevet 8. februar 2007 (endret) Halloen, Kaleun! :!: Du googlet, tipper jeg? (Hilsen Stabiz) 7898234[/snapback] Halla Stabiz! Joda, google er min venn! Regna nesten med at det var deg bak "Koronag", da.. @Hrisebro: Etter du har prøvd GWX, vil du ikke prøve noe annet! Endret 8. februar 2007 av _Seth_
koronag Skrevet 8. februar 2007 Forfatter Skrevet 8. februar 2007 GWX er så bra at jeg får vondt. Nye Flotillas, nye havner, historiske scriptede operasjoner (om du drar til Normandie på riktig dato vil du se D-Day, feks),hauger av nye (nydelige) skip, forbedret ubåt-behaviour, allierte ubåter(!), fly med Leigh Light og raketter, osv, osv. Den desidert beste moden jeg har prøvd, uansett spill. Jeg vil gå så langt som å kalle det en dritstor patch.
KristianF Skrevet 8. februar 2007 Skrevet 8. februar 2007 Nå frister dere meg veldig til å begynne å spille SH3 igjen. Skal jeg eller skal jeg ikke installere SH3 i kveld?
_Seth_ Skrevet 8. februar 2007 Skrevet 8. februar 2007 Har dere link til den DWX modden? 7902116[/snapback] Her er link: GWX Last ned ALLE filene , fra GWX installer.exe til og med GWX-5.bin. Husk også å last ned 23 december corrections, da disse fikser noen småbugs.. Plasser alle filene(fra .exe til og med gwx-5.bin) i samme folder, og start .exe fila. Husk å ha en ren installasjon av SHIII + patch 1.4b installert før dere installerer GWX! Inni SHIII GWX finnes et program kalt JSGME (Eller jonesoft generic mod enabler). Plasser hele folderen med 23 december corrections inni folderen SHIII/MODS. Start JSGME, og aktiver 23 december corrections med denne. Lykke til, bare spør hvis det er no, da!
koronag Skrevet 9. februar 2007 Forfatter Skrevet 9. februar 2007 Nå frister dere meg veldig til å begynne å spille SH3 igjen.Skal jeg eller skal jeg ikke installere SH3 i kveld? 7901373[/snapback] Jeg vil ikke anbefale det, jeg har store ringer rundt øynene ennå etter timesvis i Atlanteren. :!:
Håvard Skrevet 9. februar 2007 Skrevet 9. februar 2007 (endret) Edit: Klarte å poste i feil tråd! Endret 9. februar 2007 av Hrisebro
_Seth_ Skrevet 11. februar 2007 Skrevet 11. februar 2007 Edit: Klarte å poste i feil tråd! 7906415[/snapback]
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå