Gå til innhold

Diskusjon rundt lego


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det som er gøy med Lego, er jo og bygge svæære biler med motorer og propeller e.l som går rundt med tannhjul og elektrisk motor. Jeg laga en gang en bil som ger kunne sette en bestemt plass, og så starta jeg den med å skyve på en lang spak som stakk opp, og så ville den kjøre pent bort til garasjen sin og stoppe inni der, siden den spaken traff ei plate som stod opp der. Ganske morsomt egentlig!

Lenke til kommentar
Noen som vet hvor man kan bestille en del LEGO?`Har planer om å bygge kabinett i romjula :)

7554192[/snapback]

 

http://www.bricklink.com/ der f.eks.

 

 

(jeg og mamma(ja hu også) ble bitt for en stund siden, og da bygde vi opp det meste som var i huset, var moro: Bilde 1 - Bilde 2)

 

Lagde meg en søt liten edderkopp også med resterende deler http://haxx.no/div/random/legospider.jpg med 4 bein. Lagde også en relativt stor en med 6 bein, men den har jeg ikke bilde av, ikke er den altfor bra heller, ettersom det er manko på deler nå som alt er bygd opp :p

Lenke til kommentar
  • 3 måneder senere...
...

(jeg og mamma(ja hu også) ble bitt for en stund siden, og da bygde vi opp det meste som var i huset, var moro: Bilde 1 - Bilde 2)

...

7554199[/snapback]

 

Hehe, var mange kjente modeller der, ja!!

(Edit: svart drag truck med spoiler med tallet 4 på, rødt helikopter, rød brannbil, technic motorsykkel, blå terrengbil, blå speedbåt, rød racerbil, kvit og rød terrengbil med kran, gul minigraver, Blacktron miniromskip, blå bil med rød og kvit campingvogn, blå tv-bil, gul bil med henger med lift, gul "fastnøkkelbil", drag bil med heftig eksos og med "stars and stripes", gul søppel bil, M-tron romskipet bak den igjen, rød autoservice bil, rød sportsbil med en tilhenger med sykkel på, svart semitrailer med helikopter, slottet på den liller øya..)

 

Jeg har ingen originale modeller oppbyggd for øyeblikket, men har tatt bilder av noen fantasimodeller! Eller, fantasi og fantasi, fribygging kan man kanskje kalle det. (NB: Kun "gatebilen" som fortsatt er oppyggd, de andre er demontert.)

Endret av Finholt
Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...
  • 6 måneder senere...
  • 1 måned senere...

På tide å skape litt liv i denne tråden igjen. Veldig kule bilder, likte spesielt skipet. Må ha tatt en god stund å lage det. Selv har jeg blitt dilla på Lego Technic i det siste. Kjøpte en snøscooter på bursdagen min og en maskin som brukes på åkrer, husker ikke riktig navn nå. Kom over en kul bil i butikken forleden dag, skal kjøpe den og.

 

Skal oppdetere posten med bilder senere.

 

Oppdatering: Lagt til bilde som lovet.

post-88220-1200344898_thumb.jpg

Endret av Myst
Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...
  • 10 måneder senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...