Gå til innhold

F.E.A.R. 360 released i Norge!


Dec

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Fikk tak i dette i går, og må si meg delvis fornøyd. Liker ikke at han hopper så mye når han går. Til å være en topptrent elitesoldat elns burde han kunne holde henda litt ner stødig selv om han går...

 

I tillegg hopper siktet en halvmeter til høyre eller venstre når du blir skutt på, noe som er utorlig slitsomt. Mulig det er for å illustrere at man blir truffet, men det ser mer ut som å spille live på 56k modem...

 

Men for all del, jeg skal gi det sjansen...

Lenke til kommentar
Fikk tak i dette i går, og må si meg delvis fornøyd. Liker ikke at han hopper så mye når han går. Til å være en topptrent elitesoldat elns burde han kunne holde henda litt ner stødig selv om han går...

 

I tillegg hopper siktet en halvmeter til høyre eller venstre når du blir skutt på, noe som er utorlig slitsomt. Mulig det er for å illustrere at man blir truffet, men det ser mer ut som å spille live på 56k modem...

 

Men for all del, jeg skal gi det sjansen...

7242945[/snapback]

 

Jeg spilte gjennom det i natt og jeg må si at jeg glad for at jeg er ferdig! Makan til skremmende spill har jeg ikke spilt før.

I starten så var det mere "dette var helt greit" men når jeg klarte å leve meg inn i spillet så ble det **** skremmende. Vent til du har spilt noen timer så vil du nok komme deg skikkelig inn i spillet.

Du må helst spille det alene om natten med høy lyd

Lenke til kommentar
Fikk tak i dette i går, og må si meg delvis fornøyd. Liker ikke at han hopper så mye når han går. Til å være en topptrent elitesoldat elns burde han kunne holde henda litt ner stødig selv om han går...

 

I tillegg hopper siktet en halvmeter til høyre eller venstre når du blir skutt på, noe som er utorlig slitsomt. Mulig det er for å illustrere at man blir truffet, men det ser mer ut som å spille live på 56k modem...

 

Men for all del, jeg skal gi det sjansen...

7242945[/snapback]

 

Hopper man like mye når man går/løper som i demoen?

 

Syntes det var veldig irriterenden, men trodde de hadde fikset det til release. Ødelegger det mye for total opplevelsen?

Lenke til kommentar
Fikk tak i dette i går, og må si meg delvis fornøyd. Liker ikke at han hopper så mye når han går. Til å være en topptrent elitesoldat elns burde han kunne holde henda litt ner stødig selv om han går...

 

I tillegg hopper siktet en halvmeter til høyre eller venstre når du blir skutt på, noe som er utorlig slitsomt. Mulig det er for å illustrere at man blir truffet, men det ser mer ut som å spille live på 56k modem...

 

Men for all del, jeg skal gi det sjansen...

7242945[/snapback]

 

Hopper man like mye når man går/løper som i demoen?

 

Syntes det var veldig irriterenden, men trodde de hadde fikset det til release. Ødelegger det mye for total opplevelsen?

7251839[/snapback]

 

Samme som i demoen ja. Var ikke sånn på pc-versjonen...

Mulig det er en vanesak, men jeg synes det ødelegger en del. For håpe det går seg til. Skal nemlig igjennom detta :yes:

 

Men det andre problemet mitt, med at han hakker seg til side når han blir skutt på, er det en glitch, eller skal det være sånn...?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...