Gå til innhold

Deltid/Sommerjobb for 13 åring


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hei!

 

Jeg er en 13 år gammel gutt som lurer på hvor jeg kan få jobb som 13 åring?

Noen som kan hjelpe meg?

 

Mvh tnor

7204032[/snapback]

 

Du kan bli avisbud. Det er vel den letteste jobben å få tak i for en 13-åring om sommeren. Det er alltid noen distributører/aviser som trenger vikarer. Hvis du bor i bergen kan du skaffe deg en vikarjobb hos BT.

Endret av Sindre1001
Lenke til kommentar
kj3ks: F.eks. Norpost.

7206291[/snapback]

NorPost er for å si det mildt en helvetes drittjobb, noe jeg ikke vil unne min værste fiende. Du må sitte å brette reklamen selv, noe som kan ta litt tid - spesiellt hvis det er mye reklame. Det er ofte så mye reklame at du ikke får den oppi to vanlige sykkelvesker, slik at du må ta flere turer. Legg til regnvær, sure kunder som nekter å ta i mot reklamen og som banner deg opp i trynet, og du har en gjennomsnittsdag som reklamebud.

 

Jeg vil heller anbefale deg å gå med Dagbladet/Vg evt. Aftenbladet om morgenene. Du kan også ta turen rundt på de lokale butikkene og høre om de har noen småjobber ledige (vasking av hyller, rydding av varer, datosjekking etc.) Jeg og en kamerat tjente noen tusen (som var mye når vi var 12-13) på slike jobber på Mega.

Lenke til kommentar
NorPost er for å si det mildt en helvetes drittjobb, noe jeg ikke vil unne min værste fiende. Du må sitte å brette reklamen selv, noe som kan ta litt tid - spesiellt hvis det er mye reklame. Det er ofte så mye reklame at du ikke får den oppi to vanlige sykkelvesker, slik at du må ta flere turer. Legg til regnvær, sure kunder som nekter å ta i mot reklamen og som banner deg opp i trynet, og du har en gjennomsnittsdag som reklamebud. 

 

Jeg vil heller anbefale deg å gå med Dagbladet/Vg evt. Aftenbladet om morgenene. Du kan også ta turen rundt på de lokale butikkene og høre om de har noen småjobber ledige (vasking av hyller, rydding av varer, datosjekking etc.) Jeg og en kamerat tjente noen tusen (som var mye når vi var 12-13) på slike jobber på Mega.

7206798[/snapback]

Norpost er dritt, ja, og reklameutlevering generelt. Jeg gikk selv for Postens Forbrukerkontakt på ungdomsskolen og min lillebror sluttet nylig i Norpost (fordi det sugde). :-]

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...