Gå til innhold

Hvor blir det av de bra pc spillene?


Anbefalte innlegg

så lenge blizzard holder seg trofast til PC spill, og ikke går over konsoller så er jeg fornøyd..

 

forresten...når det er snakk om bra pc spill... noen som vet om og når Jade Empire kommer til PC ? hørte at det skulle komme for LENGE siden, men har ikke hørt om det på lenge nå....

Endret av Modac
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

hvis de ikke vil at folk skal kopiere pc spill så får de slutte og lage alt det skrammelet de lager (hvor mange need for speed eller slike fifa eller andre idrettsspill fins det nå, og hva er egentlig forskjellene som rettferdiggjør at de tar fullpris for neste års versjon?)

 

gode spill blir fremdeles kjøpt, som civ4, homm5, darwinia

skal og kjøpe supreme commander når det kommer

har kjøpt en vanvittig mengde spill i mitt liv, og alle spill jeg har lastet ned og spilt i lengre tid har jeg senere kjøpt, de fleste spill blir riktignok testet en times tid før jeg ser hvor elendig de er (95%) og sletter de igjen

Lenke til kommentar

Hvis neste elder scrolls serien kommer eller hvis den kommer, å den kommer eksklusivt til konsoll, kommer jeg til å kaste pc´n i veggen. Med andre ord, da blir jeg forbanna. Men det som er bra er at sikkert etter mye om å men så kommer assasins creed til pc. For det spille tror jeg blir genialt.

Lenke til kommentar
Blizzard må gjerne bare holde seg til PC, har ikke lyst til å ha spillene dems over på konsoll. De har ikke lagd noe bra siden Diablo og Starcraft.

7196989[/snapback]

 

=ironi=for diablo 2 og warcraft 3 var ikke bra spill=ironi=

7197153[/snapback]

 

For mange av oss, inkludert meg, er warcraft 2 og diablo så bra som det kunne bli. Diablo 2 og Warcraft 3 var liksom ikke det samme...

Lenke til kommentar

tja... jeg for min del synes att det kommer alt form mange spill til pcen... som er skikkelig bra... får ikke tid til å spille alle igjennom..

 

nevner i fleng; guildwars med alle tillegspakker, neverwinter nights 2, bf2142, age of pirates (når det blir skikkelig patched,,, en gang), dark messiah of m&m, gothic 3, fear med tillgespakka, dungeon siege 2 med tillegspakka, galactic civilization, civ 4 med tillegss pakka, mage knight apocolypse, prey, settlers 2 ny vers, spellforce2, starwolves1/2, oblivion, warhammer40k...

 

og dette er bare spill jeg har installert for øyeblikket.. ... går vel mest på gw nightfall og

nwn 2.. og gothic 3.. og dark messiah of mm..

 

 

omg.. har ikke nok tid til alle disse.....:)

Lenke til kommentar

Når det kommer til GTA så kjøpte Sony rettighetene for spillet slik at det kom til Playstaion først, og andre systemer måtte deretter vente på releasen. Nå er ettersom jeg har hørt denne avtalen gått ut, så man får se hva som skjer.

 

Call of Duty er en serie jeg ikke er trist for å miste, for CoD2 var bare flopp i mine øyne. Å nei, tysk maskingevær bunker, jeg ble truffet. Best jeg venter i 2 sekunder bak denne tynne sandsekken som tåler ALT slik at sårene mine leges. Damdidam, ah, klar til å storme stillingen.

 

PC har fremdeles serier som har kommet til PC først og som den dag i dag fremdeles er best på PC. Som f.eks Max Payne serien og Half-Life serien. Fremdeles best på PC. Og når det er snakk om de, så kommer man ikke unna C&C: Red Alert serien og Age of Empires serien som er bare knall på PC.

 

Tror folk henger seg for mye opp i hvilken platform som er best. Enkelte spill kommer til PC og er bedre der, mens andre kommer bedre ut på konsollen. Har ikke merket noe nedgang i kvalitets titler til PC over årene, er like mye crap til konsoll som til PC, men det båndet PC/Konsoll er sterkere ettersom hardwaren blir mer "lik".

 

Noen spill kommer til konsoll først men kommer til PC ettervært, mens andre kommer først til PC og så til konsoll ettervært. Slik er livet. Jeg nyter begge systemer og føler at jeg aldri har nok tid til å dekke over alle de gode titlene som kommer til PC og PS2, som jeg har da. Nå kommer og Wii og PS3, så jeg regner med at tiden jeg blir å bruke på å kjøpe spill og ikke minst spille dem kommer til å være mer enn nok.

Lenke til kommentar
tja... jeg for min del synes att det kommer alt form mange spill til pcen... som er skikkelig bra... får ikke tid til å spille alle igjennom..

 

nevner i fleng; guildwars med alle tillegspakker, neverwinter nights 2, bf2142, age of pirates (når det blir skikkelig patched,,, en gang), dark messiah of m&m, gothic 3, fear med tillgespakka, dungeon siege 2 med tillegspakka, galactic civilization, civ 4 med tillegss pakka, mage knight apocolypse, prey, settlers 2 ny vers, spellforce2, starwolves1/2, oblivion, warhammer40k...

 

og dette er bare spill jeg har installert for øyeblikket.. ... går vel mest på gw nightfall  og 

nwn 2.. og gothic 3.. og dark messiah of mm..

 

 

omg.. har ikke nok tid til alle disse.....:)

7207775[/snapback]

 

jo da du har jo rett når du legger det ut på den måten. det er masse andre bra spill ute å går å det er flere i vente. men skulle helst se gta4 på pc også. skal jeg kjøpe ps3 for å kjøre ett spill :hmm: ps3+stadig oppgradering av pc = konkurs :(

Lenke til kommentar
Call of Duty er en serie jeg ikke er trist for å miste, for CoD2 var bare flopp i mine øyne. Å nei, tysk maskingevær bunker, jeg ble truffet. Best jeg venter i 2 sekunder bak denne tynne sandsekken som tåler ALT slik at sårene mine leges. Damdidam, ah, klar til å storme stillingen.

 

7208256[/snapback]

 

smak og behag. personlig liker jeg løsningen i CoD2, det er fint at utviklere prøver nye ting. Call of Duty prøver jo ikke å være realistisk uansett. dessuten er det jo minst like urealistisk med quck saves og helth kits som gjør deg helt frisk på magisk vis.

 

"Å nei, tysk maskingevær bunker, jeg ble truffet og mistet 62 HP, best at jeg backtracker et stykke for å plukke opp en 50HP helth pack som jeg gikk forbi for en stund siden. neee jeg gidder ikke tror heller jeg bare quick loader.

Endret av cyberPanda
Lenke til kommentar
Call of Duty er en serie jeg ikke er trist for å miste, for CoD2 var bare flopp i mine øyne. Å nei, tysk maskingevær bunker, jeg ble truffet. Best jeg venter i 2 sekunder bak denne tynne sandsekken som tåler ALT slik at sårene mine leges. Damdidam, ah, klar til å storme stillingen.

 

7208256[/snapback]

 

smak og behag. personlig liker jeg løsningen i CoD2, det er fint at utviklere prøver nye ting. Call of Duty prøver jo ikke å være realistisk uansett. dessuten er det jo minst like urealistisk med quck saves og helth kits som gjør deg helt frisk på magisk vis.

 

"Å nei, tysk maskingevær bunker, jeg ble truffet og mistet 62 HP, best at jeg backtracker et stykke for å plukke opp en 50HP helth pack som jeg gikk forbi for en stund siden. neee jeg gidder ikke tror heller jeg bare quick loader.

7208891[/snapback]

 

Vel, Quick loading finnes i CoD2 og men brukes lite grunnet en idiotisk løsning om auto healing. Og er nå mer realistisk å plukke opp health packs for å restore livet enn det er å vente i noen sekunder for at sårene gror automatisk. Its magic in WW2.

Lenke til kommentar
Vil du se forandring?

 

Vent på Crysis og Alan Wake, og mange spill som kommer i 2007. Det er nå det kommer en ny revelusjon.

7210192[/snapback]

 

Åja, bedre grafikk, for en revolusjon.... NOT :no:

7210354[/snapback]

 

DirectX 10, windows vista, firkjernes prossesor, Playstation 3, nintendo Wii, alt dette kommer i år og i løpert av neste år. Hvis du ikke kaller det revelusjon så vet ikke jeg..

Lenke til kommentar
Vil du se forandring?

 

Vent på Crysis og Alan Wake, og mange spill som kommer i 2007. Det er nå det kommer en ny revelusjon.

7210192[/snapback]

 

Åja, bedre grafikk, for en revolusjon.... NOT :no:

7210354[/snapback]

 

DirectX 10, windows vista, firkjernes prossesor, Playstation 3, nintendo Wii, alt dette kommer i år og i løpert av neste år. Hvis du ikke kaller det revelusjon så vet ikke jeg..

7210440[/snapback]

 

vel, da vet du ikke ;)

Lenke til kommentar
Vil du se forandring?

 

Vent på Crysis og Alan Wake, og mange spill som kommer i 2007. Det er nå det kommer en ny revelusjon.

7210192[/snapback]

 

Åja, bedre grafikk, for en revolusjon.... NOT :no:

7210354[/snapback]

 

Når det kommer til Alan Wake er grafikken et pluss, men historien ser ut til å bli meget bra. Og med tanke på at det er Remedy som står bak (noen som vet hva DE står bak?) tenker jeg det blir et fint spill verd å oppleve både grafisk og story messig.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...