Blib Skrevet 3. november 2006 Skrevet 3. november 2006 Beste tips for bedre ytelse: No shadows Normal mapping No water reflection No Bloom Er det jeg husker fra litt surfing på NWN2-forumet. Eneste jeg har å utsette på spillet er grafikken på fjesene til characterene. Når alle ser ut som utglattede griser er det veldig vanskelig å leve seg inn i spillet. Det _bør_ komme en Better Faces mod og den bør komme snart
Bytex Skrevet 3. november 2006 Skrevet 3. november 2006 (endret) Er det ikke best å bare starte en "Tekniske problemer med NWN2"-tråd? Jeg syns kameraet er knotete..panorerer sakte, og må hele tiden justere på retning og zoom for å holde oversikt over ting. Har testa med lavere gfx-settings (helt nede i 800x600) og det gikk like sakte da også. Endret 3. november 2006 av Bitex
r0zie Skrevet 3. november 2006 Skrevet 3. november 2006 Hva med et eget forum, under populære spill..? Har funnet ut ossn du disabler introsaken vertfall.. ..\Neverwinter Nights 2\nwn.ini finn MOVIES=.\movies og skriv MOVIES=.\moviessssss eller noe sånt.. vet ikke om det disabler noen andre filmer i selve gameplay delen, men fikk vertfall vekk de irriterende introene
duppsko Skrevet 3. november 2006 Skrevet 3. november 2006 Hva med et eget forum, under populære spill..? Har funnet ut ossn du disabler introsaken vertfall.. ..\Neverwinter Nights 2\nwn.ini finn MOVIES=.\movies og skriv MOVIES=.\moviessssss eller noe sånt.. vet ikke om det disabler noen andre filmer i selve gameplay delen, men fikk vertfall vekk de irriterende introene 7212958[/snapback] Tror ikke det er så lurt. Der ligger sikkert alle filmene i spillet. Kommer sikkert en No Intro fix som det allerede gjør på mange andre spill. Er litt irriterende med alle de intro filmene som er på en del nye spill for tiden.
Camper_killer Skrevet 3. november 2006 Skrevet 3. november 2006 For å få kameraet til å gå kjapt, HOLD INNE musehjull knappen!(press den ned). Når du gjør dette, kan du bevege kameraet kjapt som fanken. Hvis du tar grafikken høyt så ser ansiktene greie ut. Hvis du vil ha pene urealistiske ansikter så må du nok skaffe deg et spill fra Asia Blib. Der ligner mange av menna damer, men det er vel greit det og....
master_al Skrevet 3. november 2006 Skrevet 3. november 2006 Sitter å spiller spillet nå, men sitter fast i begynnelsen hvor du skal finne de fjærene. Har funnet de to første, men den siste blå finner jeg ikke. Noen som vet hvor den er, har lett overalt, men finner den ikke
Smirnoff Skrevet 3. november 2006 Skrevet 3. november 2006 Jeg satte slideren til kameraet på max, da panorerte det like raskt som i 1'ern. Default-settingen er altfor treg, tho.
xm8 Skrevet 3. november 2006 Skrevet 3. november 2006 Heldiggriser, jeg forhåndsbestillte fra GameZone og det er ikke kommet enda Håper at det kommer i morgen...
jaws733 Skrevet 4. november 2006 Skrevet 4. november 2006 ja, det er lov å håpe. posten har brukt tre dager på å sende pakka mi fra krsand til bergen. og enda er den ikke listet som ankommet bergen. det er nesten sånn at det er kjappere å suge det ned fra pirat bukten. drit irriterende. der røk den drømmehelga...
Skips Skrevet 4. november 2006 Skrevet 4. november 2006 You have no Idea! Her i Tromsø sier de at Nwn2 ikke er å få i butikkhyllene før fredag 10. Visstnok står lastebilen(e) værfast i Sverige! Jaja, bra jeg har en 6mbit linja da...
Dr. Mobius Skrevet 4. november 2006 Skrevet 4. november 2006 Sitter å spiller spillet nå, men sitter fast i begynnelsen hvor du skal finne de fjærene.Har funnet de to første, men den siste blå finner jeg ikke. Noen som vet hvor den er, har lett overalt, men finner den ikke 7213678[/snapback] Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Det er en i lomma på den grønne mannen, en i ei kiste, og den siste er under noen tømmestokker.
Bytex Skrevet 4. november 2006 Skrevet 4. november 2006 Fant camera movement-slideren tilslutt, den sto på Halv. Det er upraktisk å bruke mushjul-knappen og rotere, for det går altfor fort rundt og man spinner 1238294829 grader på 0.5 sekunder.Greit med max camera movement.
avtrekkeren Skrevet 5. november 2006 Skrevet 5. november 2006 Ingen som har irritert seg over at det faktisk ikke går an å stille keyboard-settings mens man spiller? Man må faktisk quitte game til main menu for å kunne dette, samt bl.a. sette mouse-controls for å inverte mouse yaw / pitch... :S
Boye Skrevet 5. november 2006 Skrevet 5. november 2006 (endret) Ville bare nevne at etter å ha nådd Neverwinter har spillet tatt seg kraftig opp. Ved å skru av skygger, vanneffekter, og normalmapping på bakke går det faktisk veldig bra på 1600x1200 (native på LCD med all teksten som er i spillet er nesten et must). Forsøkte faktisk 3200x1200 dualhead, men det var litt i det drøyeste laget. Men, gir meg ikke der, veldig bra å ha kart oppe på en annen skjerm f.eks. ...og da var det vel trolig på tide å få seg litt søvn tenker jeg Endret 5. november 2006 av Boye
Smirnoff Skrevet 5. november 2006 Skrevet 5. november 2006 Uansett, på tross av småbugs og treg grafikk, så måtte jeg flire godt av utveksligene mellom characterene. Spesielt når det topper seg når de kommer fram til Neverwinter. Mye morsom humor i det spillet.
Bytex Skrevet 5. november 2006 Skrevet 5. november 2006 Ja, det er mye sykt bra krangling mellom Neeshka og Khelgar. De blir liksom som et gammelt ektepar som bitcher på hverandre konstant. Også kommer plutselig Sorcerer-dama som joiner og begynner å fornærme dvergen, da blir Neeshka sjalu
slash Skrevet 5. november 2006 Skrevet 5. november 2006 Høres ut som de har gått tilbake til noe av det viktigste med baldurs gate 2, nemlig interaksjonen mellom npc partymedlemmene. Må nesten skaffe dette spillet.
Bytex Skrevet 5. november 2006 Skrevet 5. november 2006 (endret) Ja, det er veldig mye vittig krangling mellom karakterene. Og det er også fullt mulig å spille "evil" akkurat som i Knight of the old Republic-spillene. Du føler ikke du spiller "feil" hvis du gjør onde ting, for storyen er lagt opp for å kunne gjøre begge delene. Men folk i partyet ditt som er Good alignment vil kjefte på deg eller bli skuffet over valgene dine. Partymedlemmene er ikke NPC egentlig, du kan ta full kontroll over dem og fyre av spells og special attacks selv om du vil. Lei av å være warrior? Ta kontroll over Sorcerer i partyet og nuke litt. Støtter du City Guard med å utrydde skurkene som tar mer og mer over gatene i Neverwinter? Eller joiner du skurkene og brenner ned City Guard sitt hovedkvarter så "kompetente" folk kan ta vare på byen, ikke de patetiske vaktene som aldri gjør noenting annet enn å snakke om ranks. Mange slike moralske valg over hele spillet. Det er mye fordi Obsidian, som lagde KOTOR-spillene har vært med på utviklinga i NWN2. Spesiellt storymessig. Endret 5. november 2006 av Bitex
paranoide Skrevet 5. november 2006 Skrevet 5. november 2006 Obsidian har laget NWN2, de har ikke bare vært med på det.
Boye Skrevet 5. november 2006 Skrevet 5. november 2006 Merket meg det samme, veldig mye detaljer som holder interessen oppe! Meeen....syntes dog de kunne lagt til litt mer ny musikk, ikke få gangene jeg har kjent igjen gamle NWN sanger. BG2 var fenomenal på det området, musikken var fantastisk. Etter å ha hørt sangene gjennom NWN + 2 addons føler jeg meg litt snytt når de samme sangene popper opp igjen Men gudbevares, de nye sangene er veldig gode de også! Også merket meg at kampklippene er noe lange, slik at musikklimakset / avslutningen kommer (i mitt tilfelle veldig ofte) flere sekunder etter et avsluttet slagsmål. Hmmmm, slik var det da ikke tidligere? Merkelig balansert spill... Sjekker forresten NWN2 Toolset, det var en mektig imponerende editor! WOW....
Anbefalte innlegg