Xanitra Skrevet 31. oktober 2006 Skrevet 31. oktober 2006 Mulig n00b spørsmål: Hvor finner jeg chance to hit? Jeg er warrior.. å jeg har noen slike dingsebumser med "increases chance to hit by 1%" eller noe i den duren i hvertfall. Men, øh... Hvor finner jeg ut hvor stor % sjans det er for at jeg faktisk treffer? Sjanse for crit er lett å finne... men jeg sliter lett med å finne den andre målingen. Vennligst hjelp,
Arinomi Skrevet 31. oktober 2006 Skrevet 31. oktober 2006 Mulig n00b spørsmål: Hvor finner jeg chance to hit? Jeg er warrior.. å jeg har noen slike dingsebumser med "increases chance to hit by 1%" eller noe i den duren i hvertfall. Men, øh... Hvor finner jeg ut hvor stor % sjans det er for at jeg faktisk treffer? Sjanse for crit er lett å finne... men jeg sliter lett med å finne den andre målingen. Vennligst hjelp, 7188182[/snapback] Om det finnes, har jeg ikke funnet det i så fall. Ikke at jeg har lett, heller. Chance to hit varierer veldig, etter din egen level, motsanderens level, og andre faktorer.
Hel Skrevet 31. oktober 2006 Skrevet 31. oktober 2006 Ø..nå begynner det å bli lenge siden jeg spilte, men om jeg husker rett så -mot en mob på samme level er base chance to hit 95% -medmindre du bruker dualwield, da synker det til 75% for begge våpen -medmindre du har poeng i Precision, da stiger det til 80% for rogue, og 78% for warriors etter BC Du kan regne på det for mobs som er både høyere og lavere level enn deg også, sjekk wowiki eller andre forum for mer info om ønskelig.
Tmz Skrevet 31. oktober 2006 Skrevet 31. oktober 2006 Har en rogue 75 % chance to hit? Siden de er dualwield.
ahpadt Skrevet 31. oktober 2006 Skrevet 31. oktober 2006 https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=655286 Ca 1 uke gammel tråd.
Hel Skrevet 31. oktober 2006 Skrevet 31. oktober 2006 Har en rogue 75 % chance to hit? Siden de er dualwield. 7188983[/snapback] Ja. Ser slik ut fra linken til Ahpadt også.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå