Svein_Erik Skrevet 30. oktober 2006 Skrevet 30. oktober 2006 Min 360 slår seg ikke skikkelig av fra min gamepad da jeg velger "Turn off console". Det grønne lyset på boxen går av, men den står fortsatt på og bråker. Jeg må fysisk trykke knappen på og av igjen for at den skal gå av. Hva skyldes dette tro? Noen andre som har opplevd dette?
Lakus Skrevet 30. oktober 2006 Skrevet 30. oktober 2006 Nytt treningsopplegg fra Microsoft. Man må reise seg opp og trykke på knappen... :grøss:
Svein_Erik Skrevet 30. oktober 2006 Forfatter Skrevet 30. oktober 2006 Det er litt irriterende om man ligger på sofaen og spiller, så vil jeg se noe på tv..at jeg da må ødelegge den herlige stillingen jeg har intatt suger! hehe Uansett, det er prisipp også, det SKAL jo funke!
Straffa Skrevet 30. oktober 2006 Skrevet 30. oktober 2006 Min 360 slår seg ikke skikkelig av fra min gamepad da jeg velger "Turn off console". Det grønne lyset på boxen går av, men den står fortsatt på og bråker. Jeg må fysisk trykke knappen på og av igjen for at den skal gå av. Hva skyldes dette tro? Noen andre som har opplevd dette? 7181069[/snapback] Høres ut som boksen din er på når du lader opp trådløs kontroller. Hvis du ikke har den ledningen i så er det litt rart at den fortsatt er på. Merkelig egentlig at boksen må være på når du skal lade opp kontrolleren
Svein_Erik Skrevet 30. oktober 2006 Forfatter Skrevet 30. oktober 2006 Ja, den står på lading, men det er jo utrolig at når jeg sier "slå av", så "tenker" microsoft: ånei du, han vil sikkert ikke slå den av mens han lader, så vi lar den heller stå og bråke. Herregud! I det tilfelle burde det vært et ekstra valg for om den skulle stå på for å lade ferdig.
Svein_Erik Skrevet 30. oktober 2006 Forfatter Skrevet 30. oktober 2006 Hah, det er jo usb, så jeg puttet den i pc'en, som står på 24/7, lader den heller opp der
Straffa Skrevet 30. oktober 2006 Skrevet 30. oktober 2006 Ja, den står på lading, men det er jo utrolig at når jeg sier "slå av", så "tenker" microsoft: ånei du, han vil sikkert ikke slå den av mens han lader, så vi lar den heller stå og bråke.Herregud! I det tilfelle burde det vært et ekstra valg for om den skulle stå på for å lade ferdig. 7181205[/snapback] Den må nok være på for at boksen skal lade opp kontrolleren. Hadde vært bedre om den skrudde seg helt av ja Bare å lade om natten, det gjør jeg her. Den skrur av seg selv når ladingen er ferdig
Svein_Erik Skrevet 30. oktober 2006 Forfatter Skrevet 30. oktober 2006 Bare å lade om natten, det gjør jeg her. Den skrur av seg selv når ladingen er ferdig Sett den heller i pc'en til lading
MindTooth Skrevet 30. oktober 2006 Skrevet 30. oktober 2006 Tråd flyttet til "Forum -> Spill -> Spørsmål og svar - Konsoll". Anbefaler deg gjerne å skaffe deg en oversikt over de forskjellige delene av forumet før poster en ny tråd.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå