Gå til innhold

Xbox 360 slår seg ikke av fra gamepad

Svein_Erik

Anbefalte innlegg

Skrevet

Min 360 slår seg ikke skikkelig av fra min gamepad da jeg velger "Turn off console". Det grønne lyset på boxen går av, men den står fortsatt på og bråker. Jeg må fysisk trykke knappen på og av igjen for at den skal gå av.

Hva skyldes dette tro? Noen andre som har opplevd dette?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er litt irriterende om man ligger på sofaen og spiller, så vil jeg se noe på tv..at jeg da må ødelegge den herlige stillingen jeg har intatt suger! hehe

Uansett, det er prisipp også, det SKAL jo funke!

Skrevet
Min 360 slår seg ikke skikkelig av fra min gamepad da jeg velger "Turn off console". Det grønne lyset på boxen går av, men den står fortsatt på og bråker. Jeg må fysisk trykke knappen på og av igjen for at den skal gå av.

Hva skyldes dette tro? Noen andre som har opplevd dette?

7181069[/snapback]

Høres ut som boksen din er på når du lader opp trådløs kontroller. Hvis du ikke har den ledningen i så er det litt rart at den fortsatt er på.

Merkelig egentlig at boksen må være på når du skal lade opp kontrolleren

Skrevet

Ja, den står på lading, men det er jo utrolig at når jeg sier "slå av", så "tenker" microsoft: ånei du, han vil sikkert ikke slå den av mens han lader, så vi lar den heller stå og bråke.

Herregud! I det tilfelle burde det vært et ekstra valg for om den skulle stå på for å lade ferdig.

Skrevet
Ja, den står på lading, men det er jo utrolig at når jeg sier "slå av", så "tenker" microsoft: ånei du, han vil sikkert ikke slå den av mens han lader, så vi lar den heller stå og bråke.

Herregud! I det tilfelle burde det vært et ekstra valg for om den skulle stå på for å lade ferdig.

7181205[/snapback]

Den må nok være på for at boksen skal lade opp kontrolleren.

Hadde vært bedre om den skrudde seg helt av ja :)

Bare å lade om natten, det gjør jeg her. Den skrur av seg selv når ladingen er ferdig

Skrevet

Tråd flyttet til "Forum -> Spill -> Spørsmål og svar - Konsoll". Anbefaler deg gjerne å skaffe deg en oversikt over de forskjellige delene av forumet før poster en ny tråd.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...