thinkdifferent Skrevet 29. oktober 2006 Skrevet 29. oktober 2006 (endret) Heisann! Med min Nokia 6600 har jeg innsett at det er på tide med et bytte snart .. Liker telefonen veldig godt, men er noe stor og klumpete, og den begynner å bli tregog kjedelig nå.. Har noen et forslag til en arvtager? Kriterier: - Helst Series60 OS (Altså SymbianOS). - God skjerm. - Kamera er vel hipp som happ, bare ikke under VGA oppløsning. - Ikke for stor. - Gjerne blåtann og IR - 3G er ikke nødvendig - Støtte for mp3 (noe som plager meg med 6600) - Helst ikke en SE tlf, liker ikke de så veldig godt:P Pris: Billigst mulig (helst ikke over 2500, men henger ikke helt med på prisene, så kan hende jeg må over det også) Takker for alle svar:D.. Truls Endret 29. oktober 2006 av Trussl
Symbian_Pro Skrevet 29. oktober 2006 Skrevet 29. oktober 2006 Gikk fra 6600 til N80 selv, og er kjempefornøyd. Men den koster litt over 2500 da Vil annbefale deg E50. Den ser ut til å passe perfekt for dine behov. Den er veldig billig i forhold til funksjonene, og den er faktisk verdens minste S60 telefon:)
mikaragua Skrevet 30. oktober 2006 Skrevet 30. oktober 2006 Vil annbefale deg E50. Den ser ut til å passe perfekt for dine behov. Den er veldig billig i forhold til funksjonene, og den er faktisk verdens minste S60 telefon:) 7179235[/snapback] Enig, billig og grei telefon. E50 i prisguiden.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå