Whalecore Skrevet 30. oktober 2006 Skrevet 30. oktober 2006 Diablo 2 LoD Det spillet dør aldri, jeg vedder på at jeg kan ta det opp igjen om 10 år å ha det gøy med det.
fflex Skrevet 30. oktober 2006 Skrevet 30. oktober 2006 Har aldri kost meg så mye med et spill som Monkey Island 3....genial atmosfære i spillet og kule løsninger På andreplass kommer vel RYL (Risk your life)
Gronz Skrevet 30. oktober 2006 Skrevet 30. oktober 2006 Diverse... Age of Empires II, spilte jeg i uendelig mange timer (ikke så mange som WoW, though) World of Warcraft har jeg nesten 70 dagers /played-tid på. Baldur's Gate I. Beste single player RPG-spill som er laget, noensinne..
cyberPanda Skrevet 30. oktober 2006 Skrevet 30. oktober 2006 det er lett fallout 2. har aldrig spillt gjennom et spill så mange ganger. så må jeg nesten nevne half-life og heroes 2. tilsammen har jeg brugt en helt sinsyk mengde tid på de tre spillene (og det angrer jeg ikke på)
radivx Skrevet 30. oktober 2006 Skrevet 30. oktober 2006 Dere som svarer Oblivion? Er dere gamle nok til å ha spilt de gamle klassikerene? Det er alt for mange gode spill til å kunne nevne det. De fleste som jeg virkelig nyter er nevnt her fra før, men jeg har noen å legge til: X-Com - Terror from the deep og UFO Defense Commander Keen 4 Cyberia Duck Tales: The Quest for Gold The Games - Winter Challenge (Merk, jeg lister ikke opp spill som allerede er nevnt tidligere her, det ville tatt år å nevne alle de gode spillene), (Tror Red Alert 1 eller 2 ville vunnet min Best game EVER konkurranse)
pertm Skrevet 30. oktober 2006 Skrevet 30. oktober 2006 1 Starcraft 2 Civilization serien 3 Age of Empires 2 4 Dune 2 5 Alpha Centauri Alien Crossfire
frostbitten Skrevet 30. oktober 2006 Skrevet 30. oktober 2006 Fallout 1/2, Silent Hill 2, Resident Evil 2/4, Starcraft Broodwar multiplayer.
KydeX Skrevet 30. oktober 2006 Skrevet 30. oktober 2006 Diablo 2 LoD Det spillet dør aldri, jeg vedder på at jeg kan ta det opp igjen om 10 år å ha det gøy med det. 7180000[/snapback] Det dør den dagen Diablo 3 kommer ...
Fenixen Skrevet 30. oktober 2006 Skrevet 30. oktober 2006 Diablo 2 LoD Det spillet dør aldri, jeg vedder på at jeg kan ta det opp igjen om 10 år å ha det gøy med det. 7180000[/snapback] Det dør den dagen Diablo 3 kommer ... 7180757[/snapback] hehe godt mulig, men så spørs det om ikke du er død eller pensjonert selv når det kommer Beste spill jeg har spillt noensinne.... uff alt for vanskelig... Får dra fram litt forskjellige sjangrer... Fallout Baldurs Gate Might and Magic VII Ufo/X-com Monkey Island, grim fandango.. Duke Nukem 3D (litt flaut men brukte syykt med tid på det spillet) BF1942
Stomperud Skrevet 30. oktober 2006 Skrevet 30. oktober 2006 Hmmm alltid vanskelig.... Av ren spilleglede * WingCommander serien * Deus Ex (1. ikke 2.-søppla) * SS2
aboplotok Skrevet 30. oktober 2006 Skrevet 30. oktober 2006 Beyond good and Evil med Psychonauts hakk i hel.
Lakus Skrevet 30. oktober 2006 Skrevet 30. oktober 2006 Dere som svarer Oblivion? Er dere gamle nok til å ha spilt de gamle klassikerene? Hvem er du til og kunne bestemme hva som er dårlig spill eller bra spill for andre enn deg selv? Greit at du ikke synes Oblivion er bra, men trenger da ikke hakke ned på personene som digger spillet? Liker spillet selv, men ikke uten mods som forandrer levellinga!
Stig Jøran Skrevet 30. oktober 2006 Skrevet 30. oktober 2006 1. Red Alert m Exp 2. Empire Earth m Exp 3. GTA serien 4. Operation Flashpoint m Exp 5. Half Life 2 6. Black and White Sikkert en del jeg ikke kommer på i øyeblikket. Men uansett, der er listen min!
Yoshire Skrevet 30. oktober 2006 Skrevet 30. oktober 2006 Nå vet jeg ikke om jeg skal si Beyond Good & Evil, Zelda: Ocarina of time eller Day of the Tentacle. Samtlige tre scorer høyt hos meg... Blæh for forskjellige sjangre.
Kuroneko Skrevet 30. oktober 2006 Skrevet 30. oktober 2006 Som mange har nevnt allerede er dette forferdelig vanskelig å svare på. Skal jeg basere meg på hvor mye moro jeg har hatt med spillene, og "sense of wonder" og alt det der må jeg langt tilbake i tid, muligens fordi jeg var mindre og lettere å imponere, men kanskje også fordi det tekniske i mindre grad var fokus for spillutviklere. Nåvel: I vilkårlig rekkefølge: -Dune II -Lands Of Lore -Kings Quest 5 (husker jeg tenkte "bedre enn dette kan vel umulig grafikken bli") -The Colonels Bequest, et adventurespill som hvirkelig hadde replayvalue, og med et innovativt tidssystem. Vanvittig skummelt også, husker jeg Spilte vel egentlig de fleste gamle sierra spillene en hel del, i alle fall inntil point&click tingen dukket opp, (dog robin hood spillet deres var også fantastisk), men kom litt for seint inn i dem til å sette pris på de aller eldste. Likte vel også godt Id-spillene, fra og med wolf3d, men ikke like godt. Av nyere ting har jeg enorm sans for Elderscrolls spillene fra og med Daggerfall (fikk aldri med meg det første), Deus Ex, Halflife+2, starcraft (hvorfor har ingen nevnt starcraft!?), og naturligvis en hel del mer også. Diablo, og litt toeren også. Mhm. Lands of lore er kanskje favoritten dog. Kombinasjonen mellom vakker grafikk (den er nydelig den dag i dag), ekstremt godt lydbilde (det _ER_ faktisk helt på høyde med det vi finner i dag), gameplay som er godt, og en spennende, om enn ikke genial historie. Hovedpoenget er dog hvor godt spillet suger, eller sugde meg inn i verdenen, karakterutvikling som rett nok var veldig rett fram, men likevel givende, masse hemmeligheter, i det hele tatt alt som gjør et rollespill godt, forenklet en hel del, noe som var helt fint siden det så godt som var midt første møte med sjangeren. I tillegg var jeg temmelig ung (sen barneskole, mener jeg å huske), flere av de beste vennene mine spilte det samme spillet, både hos hverandre og hver for oss, og situasjonen rundt spilleopplevelsen var nærmest optimal (relativt nyoppgradert PC med _CD-rom_ og _Lydkort_!). Godt spill.
CustomTP Skrevet 30. oktober 2006 Skrevet 30. oktober 2006 må si alle silent hill spillene, f.e.a.r, zelda på 8-bitten, ghost recon og red alert...
dnthalhuk Skrevet 30. oktober 2006 Skrevet 30. oktober 2006 World of Warcraft. Brukte vel rundt 100 dager på det tilsammen, og ingen andre spill har underholdt meg så lenge.
Neppe Skrevet 30. oktober 2006 Skrevet 30. oktober 2006 Quake 3, ingen spillet har gitt meg dem samme gleden som quake 3 gjorde
.dat Skrevet 30. oktober 2006 Skrevet 30. oktober 2006 Må vel bli Anarchy Online for min del. Ga meg mye morro for et par år siden.
Anbefalte innlegg