Gå til innhold

Lei SE Z600, må ha ny!


PC^2020

Anbefalte innlegg

Hei kjære mobil-eksperter..

 

Var dilla på mobiler og satt på denne delen av forumet og browsa opp og ned og kunne alt - for 3 år sia. Nå har jeg hatt samma telefon i snart tre år, altså en SE Z600, den begynner å bli nokså sliten. Den fusker mye når den skal lades. Til slutt ble den umulig å lade, så jeg la på et par striper med loddetinn, det er mulig å lade den nå, men mobilen må ligge i klem med laderen for at den skal klare å bli lada.. :blush:.

 

Telefonen har vært solid og fin syns jeg. Jeg har ikke spillt noe særlig eller tatt mye bilder da dette har vært såpass dårlig.

 

Batterilevetiden begynner å dabbe av og ja.. Den begynner å se sine siste dager sett fra mine øyne :hrm:.

 

Men, ok.

 

Over til en ny telefon: Jeg har ikke så mange kriterier så jeg velger å ikke bruke den malen i "les her først"-tråden, jeg vil gjerne ha en som er nokså moderne og som gjerne har nokså mye lagringskapasitet og nokså bra kamera. Hva er å anbefalle? Vil ikke si noen makspris enda jeg. Men kvalitet, batteri-/telefonlevetid er det viktigste. Jeg kommer ikke til å bruke mobilen til spilling osv, men det hadde vært morro om man kunne fått surfa på nett. :thumbup:

post-30995-1162146266_thumb.jpg

Endret av pc^2004
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...