Gå til innhold

Vannkoker med termostat eller temperaturmåler?


el_cash

Anbefalte innlegg

Som tusenvis av andre mennesker bruker jeg vannkoker for å varme vann til presskannekaffe. Har imidlertid irritert meg litt over at det er vanskelig å vite nøyaktig hvor varmt vannet er. For at kaffen skal bli best, må jo vanntemperaturen være mellom 92-96 grader.

 

Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor

 

Har derfor lett etter en vannkoker med temperaturmåler som viser hvor varmt vannet faktisk er. Alternativet er vannkoker med termostat, som gjør at du kan stille inn vannkokeren til å varme vannet til rett nivå. Har pussig nok ikke funnet noen vannkoker med slike én av disse mulighetene. :ermm:

 

Kjenner du til en vannkoker som er litt mer avansert enn at den slår seg av når vannet koker?

Endret av el_cash
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Når jeg tenker over det, så er det jo merkelig at de ikke har gjort det enda. Er jo ikke vansklig i det heletatt å lage det.

 

Kjøp deg et el.termometer med ledning, og sleng ledningen oppi. (sørg for at det tåler mer enn 50C!) og teip\lim fast displayet på kanna. Men det ser jo rimelig jalla ut, iforhold til et ordentlig display.

Lenke til kommentar

Nja, er jo nettopp dét: et påtapet termometer er jo ikke akkurat lekreste... Ville jo helst hatt mulighet for å stille inn termostat på en bestemt temperatur også...

 

Er ufattelig at det ikke går an å få tak i et produkt som burde være såpass åpenbart... Her har dere en forretningsidé, folkens! :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...